Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Yıllardır gelirim. Sakarya’da kendini kanıtlamış yerlerden bir tanesi fakat son dönemde fiyatları esnaf lokantasından çıkıp restoran fiyatlarına yakınlaşmaya başladı. Güncel menüsünü paylaşıyorum
Yemek kalitesi yüksek bir mekan. Çorbası, ana yemeği ve diğer bütün seçenekleri gayet özenli hazırlanmış şekilde sizlere getiriliyor. Lezzet konusunda problem yaşamayacağınız güvenle gelebileceğiniz bir mekan.
Sabah geldiğimiz için çorbalarını denedik. Tek kelimeyle harikaydı. Sadece çorba kaşesi ufak geliyor. Çünkü o lezzeti hissedince ikinciyi de istemek geliyor. Fiyat piyasa şartlarına göre harika. İrmik tatlısı da harikaydı. Mekan da çok güzel. Çalışanların ilgi ve samimiyetleride güzel. Gönül rahatlığı ile tercih edebilirsiniz.
Hizmet kalitesi ve lezzet üst seviye. Yemek çeşiti fazla. Bu lezzet ve kaliteye göre fiyatlar uygun sayılır. Şiddetle aşçı tabağı denemenizi tavsiye ederim. Fotoğraftaki az aşçı tabağı. 4 çeşit et oluyor. Porsiyonu yeterli. 350 tl . Çok aç olmanız durumunda tam aşçı tabağı alınabilir fiyatı 450 tl vs et çeşidi daha fazla oluyor. Önün de araç park edilecek yer var.
7 kişi yemek yedik. Kasada herkes parasını ödemesine rağmen hesapta ekstra ücret farkı çıkardılar . Hiç memnun kalmadık bir dahada asla gitmem.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.