Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Tabiat parkına Ocak 2023 tarihinde gittim. Yorumlarda, Gölü bu bölgeden ziyaret ederseniz; suya kadar ulaşmanıza izin verildiği yazıyordu. Öylede oldu. Girişte 20 TL araç giriş ücreti ödeniyor. Park temiz ve düzenli. Restoran kış dönemi olduğu için kapalıydı. Zaten ziyaret için gelen bir kaç araba vardı. Gölün eski halini bilmiyorum. Suya kadar yürüdüm. Ancak kıyı çizgisine bakılırsa, göl derinlik olarak 15-20 m. Sahile uzaklığına göre o bölge için 100 m. içeri çekilmiş. Kıyı temiz. Su berrak. Sezon itibari ile olsa gerek resimlerdeki o turkuaz göremedim. Rotanız üzerinde veya yakınsanız ziyaret etmenizi öneririm.
2 etapdan oluşan ikinci etabında kamp ve mangallı piknik yapılabilen çok güzel bir tesis ancak daha geliştirilmesi gerekiyor. Kampçılar için Elektrik ve su sadece girişteki alandan temin edilebilir
Diğer plajlara göre daha sakin. Yemek yemek çay içmek için kafesi güzel. Yeni bir yapı. Bazı noktalarda biraz killi olabilir suyu biraz yer değiştirirseniz rahat edrsiniz. Çam ağaçları altında oturup mangal yada piknik yapabilirsiniz. Araba ile giriş 2018 yılı 9 TL idi. Diğer plajlar ücretsiz.
20 lira giriş ücreti var, restaurantı kışın yetersiz, oraya güvenip aç gitmeyin derim.
Salda gölü kıyısında yeterince olmasa da masaları mevcut yalnız oralarda doğru dürüst yiyecek bulma şansınız pek yok bundan dolayı yanınıza ne alacağınızı önceden planlayıp gidin
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.