Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Çakırlı altı piknik alnı diye bilinir. Yeniköy altındaki yere göre biraz daha nezih ve tertiplidir. Ancak sezonda asla pazar günleri gitmeyin. girişi dardır, araç park etme yerleri sınırlı, tek şerit yola girince daha çıkamazsınız. Sıcak günlerde akşamları iyi sinek oluyor, geçe kalmayın, gece oturması yapmak zor. Su ve tuvalet sorunu var. Tuvalet var ama bakımsız. İnsanımız zaten malum. Onun dışında manzarası güzeldir. Ben oğlumla göle yüzmeye giriyorum. Çamur olmayan kumluk alanlar var suda.
Muhteşem esinti, meyve ve zeytin ağaçlarının arasından toprak yollarla ulaşılıyor. Başarılı olmasa da tuvalet ve çeşme mevcut. Semaver, mangal takabilirsiniz. Yüzen kişiler de vardı ama orası bir tatlı su gölü, bataklık. Hiç tavsiye etmiyor.
Bakir bir yer, su var, tuvaletler kullanılmayacak durumda, göl güzel ancak kullanıcıları ve görecvilerin duyarsızlığı nedeniyle çevre piknik artıklarıyla doluydu. Kısa süreli kamp için uygun bir yer
Bakımsız ancak çok sakin kafa dinlenir. Wc yok su akıyor ama metan var dedi ordan biri
Göle nazır masaları ve çocuk parkı olan, su bulunan girişi ücretsiz güzel bir piknik alanı.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.