Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Et döner sipariş ettik hiç memnun kalmadım çok yaglı ve patates kızartması yağdan yiyemedik Allah askına o patates patates olmaktan cıkmıs nasıl yollarsınız bir daha sipariş etmem
İlk siparişi verdiğimde patatesin kötü ve çok az gelmişti menülerde eksiklik vardı ikinci siparisim 1,5 saat gecikti gelmedi iptal ettirdim kimseye de tavsiye etmem
İlk siparişi verdiğimde patatezim çok kötü gelmişti ve azdı menülerde eksiklik vardı ikinci siparişim de bir buçuk saat gecikti iptal ettirdim kimseye de tavsiye etmiyorum
Harika nezih bi mekan ayrıca çalışanlarda çok saygılı müşteriye nasıl davranılacağını çok iyi biliyorlar tavuğu sosu harika herşey çok güzel teşekkürler öncü döner 👍
Tavuk eti nar gibi pismis hijyen konusunda ise tebrik ediyorum. Hizmet konusunda cok iyiler. Yorumlari takip eden biri olarak soyluyorum, kotu yorumlar yapanlari aldiris etmeyin isini iyi yapanlara Engel olmaya bayilirlar saygilarimla.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.