Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Tuvaletleri gayet temiz ama mescid kısmının giderindeki problem yüzünden lağım gibi kokuyor. Mescid kısmının ışıkları da ya mıyordu. Karanlıkta leş kokusu içerisinde namaz kılmak zorunda kaldık. Ayrıca fiyatlar çok pahalı. Bir daha durmayacağım bir tesis.
Eşimle birlikte gezi rotamızın mola noktası oldu. Hizmet , yiyecek ve atmosfer hepsi iyiydi. Temizlik konusuna biraz daha dikkat edilmesi gerekiyor onun dışında güzel. İyi çalışmalar dilerim kolay gelsin...
Doyurucu porsiyon , hızlı servis , güler yüz ve en önemlisi yılların lezzetine sadık kalınması , gönül rahatlığıyla mola verip mutlu ayrılacağınız bir lezzet durağı , bir parantezde Cem Bey için açmak lazım , ekibine verdiği enerji ,yoğun zamanlarda bir joker gibi davranması , güler yüzü ve ilgisi ile bir lider nasıl olmalı dersi veriyor …
Yolculuk sırasında kahvemizi içip dinlendiğimiz mekan.Kahvesi güzeldi.Fiyatları uygun.Tek yıldızı sineklerden kırdım.🙈
Özcan beyin misafirperverligenden dolayı teşekkür ederiz. İstanbul'a giderken mutlaka ugranması gereken yer. Özcan beyi tanımayan pişman olur.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.