Ocaklar Halk Plajı
Geri
Kumsal

Ocaklar Halk Plajı

Ocaklar 3.7 (633) ~60 dk
Beach
Doğal Özellik
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Ocaklar Halk Plajı 2
Ocaklar Halk Plajı 3
Ocaklar Halk Plajı 4
Ocaklar Halk Plajı 5
Ocaklar Halk Plajı, Ocaklar, 10530 Erdek/Balıkesir
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

G
Güldane Utku
10 ay önce

Ocaklar Plajı temiz denizi ve uzun sahiliyle çok keyifli bir yer. Deniz genelde sakin ve sığ olduğu için özellikle aileler ve çocuklar için uygun. Sahilde yürüyüş yapmak, gün batımını izlemek çok güzel. Çevrede kafe ve restoranlar da mevcut, fiyatlar bölge ortalamasında. Huzurlu bir tatil isteyenlere tavsiye ederim.

B
Bilge K.
12 ay önce

Kasaba sahili, çok şirin. Kısa süreli kafa tatili yapmak için tercih edilesi bir konum. Çocuklu tatil yapanlar memnun kalacaktır. Otellerin kendi beach konsepti var. Deniz sığ ve ılıktı, gayet güzeldi.

H
Haluk ÇAKMAKCI
12 ay önce

Ocakların bölgede diğer plajlara göre hareketli güzel bir ortamı var, yeme içme bol, plaj yosunlu, rüzgarlı havada suyu kenarlarda biraz bulanık oluyor, WC duş mevcut fakat otopark sıkıntısı var, sahil kenarına araçla giriş yasak, hediyelik eşya satıcıları çok fazla, marketler mevcut, genel olarak güzel.

B
Berkin Tansu
10 ay önce

Rüzgara açık bir bölge olduğu için her zaman güzel olmuyor, rüzgarın tek iyi yanı genelde karadan estiği için denizi temiz tutuyor, lodos olan birkaç gün harici deniz anası problemi yok. Genel olarak yosunlu, işletme önleri ve bazı alanlarda küçük yosunsuz cepler açılmış, kalabalık durumlarda herkes aynı alana sığmaya çalıştığı için sıkışık oluyor. Bazı alanlarda işletmelerin kendi şezlong ve şemsiyeleri var ancak aralarındaki alanlar oldukça açık, kendi şemsiyenizi de getirebilirsiniz. Geniş bir kumsal, o yüzden çok insanı kaldırabiliyor. Soyunma kabinleri yaklaşık 100 metre aralıklarla mevcut. Daha seyrek de olsa belediyenin ücretsiz konteyner tuvaletleri de bulunuyor.

F
Fatih Ararat
2 yıl önce

Belediyenin böyle bir yerin varlığından haberi yok sanırım. Umumi tuvalet varmış ama kapalıymış. Büyükşehirin getirdiği konteyner tuvaletler kilitli, şeritle sarılmış kullanılmıyor. Edincik üzeri gelen yolu çok berbat, bakımsız. Neyseki Allah doğa vermiş. Yoksa insanoğlunun zarardan başka bir katkısı olmamış. Deniz ise çok yosunlu, otlu. Ayrıca çok fazla denizanası var. Yolunu, tuvaletini yapamayan bu sorunlara çare bulur mu? Bulmaz. Böyle gelmiş böyle de gider.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.