Nostalji Gezi Evi
Geri
Müze

Nostalji Gezi Evi

D:104 5.0 (1655) ~30 dk
Müze
Kafe
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Nostalji Gezi Evi 2
Nostalji Gezi Evi 3
Nostalji Gezi Evi 4
Nostalji Gezi Evi 5
Aşağıdana Köyü Yolu. Kasapoğlu Mahallesi. Küme Evleri D: No:, Merkez, D:104, 78600 Aşağıdana/Safranbolu/Karabük
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

I
Irem Gokce Aydin
2 hafta önce

Hatice teyze ve Bahattin amca, yaşın önemi yok, sizin genç ve güzel yüreğiniz bizi 60-70 yıl öncesinin inanılmaz güzel anılarıyla buluşturdu. İzlediğimiz her noktada büyük emek, ve derin anılara sizlerin anlatımıyla yolculuk yapmak ne kadar güzeldi. En kalbi sevgilerimizle tekrar ziyaretinize gelmeyi diliyoruz. Gösterdiğiniz sıcak ilgiye sonsuz teşekkürler.

Z
Zehra ARAS
bir ay önce

Nostalji Gezi Evi işletme sahibi Bahattin Bey daha ilk andan itibaren samimi ve içten yaklaşımıyla bizi çok güzel karşıladı. Orada bulunduğumuz süre boyunca hem sohbeti hem de misafirperverliğiyle kendimizi çok rahat hissettik. İşini bu kadar severek yapan insanı görmek gerçekten çok değerli. Mekanın her köşesinde bu emeği ve özeni hissetmek mümkün. Sadece bir işletme değil, adeta ruhu olan bir yer yaratmış. Bugün gezim boyunca en çok etkilendiğim duraklardan biri oldu. Umarım böyle işini severek yapan insanlar her sektörde çoğalır. Her şey için teşekkürler, tekrar görüşmek dileğiyle.

İ
İrem Suri Köksal
5 ay önce

Safranbolu’ da gelinmesi gereken en sıcak ve nostalji ruhunu en iyi yansıtan yerlerden biri. Nostalji evinin müze bölümüne hayat veren Bahattin abi ve eşi dünya tatlısı insanlar. Kendimizi evimizde gibi hissettik aynı zamanda da 1960 lara Bahattin abi vesilesiyle harika bir yolculuk yaptık. Çok teşekkür ederiiz🙏

C
Cemal Yusuf K
3 ay önce

Bahattin amcanın mükemmel misafirperverliği ile sıcacık aile ortamında mükemmel bir mekan. Kendi eviniz kadar rahat ve konforlu. Özellikle antika müzesi buranın en güzel kısmı. Mekana girdiğiniz andan itibaren o nostalji buram buram hissediliyor.Hem aile ile hem arkadaş grubu ile gidilebilecek bir yer. Safranbolu’na sırf bu mekan için gelinmesi gerekiyor. Bu güzel hizmet için çok teşekkür ediyorum.

T
TAHA KARADAĞ
3 hafta önce

Bahattin amcanın hoş sohbeti eşliğinde tarihte kısa bir yolculuk yapacağınız müzesiyle, Hatice teyzenin nefis yemeklerini manzara eşliğinde yiyebileceğiniz kendinizi evinizde hissedeceğiniz harika bir ortam...

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.