Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Kampta kalmadığım için konaklama deneyimi paylaşamam ancak içinde şöyle bir gezdiğim için size fikir olması için paylaşıyorum. Kamp alanı arıyorum ama Ankara'ya hem yakın olsun hem güvenlikli olsun hem de güzel manzaralı olsun diyorsanız burasını notlarınız arasına alın. Kişi başı 300 TL ile elektrik, duş, tuvalet, buzdolabı ve wi fi imkanı sunan mekanda büfe de mevcut. Gölde yüzmek yasak ama balık tutmak ve o güzel göl kenarı manzarasında mangal yapmak serbest. Mangalı yerde yakmak yasak ama ona dikkat. Otoban üzerinden gelip doğru düzgün kötü yola girmeden böyle bir kamp alanına ulaşmak büyük nimet.
Yağmurlu bir günde mayıs ayının sonlarında çadır kampı yaptık. Çadırımızı boş bir çardağın önüne kurduk. Çardakta elektrik ve aydınlatmalaması vardı bir adet masa ve iki adet bank’ta bulunmaktaydı. Alanda yeteri kadar tuvalet bulunmakta. Çevresi çok uzun olmasa da güzel bir yürüyüş imkanı sağlıyor. Çadırınızı göle karşı kurarsanız güzel bir manzara eşliğinde kamp yapmış olursunuz. Tavsiye ediyorum güzel bir yer gitmenizi öneririm.
2025 Eylül itibarıyla kendi çadırınızla geldiğinizde bir gecelik konaklama kişi başı 300 TL idi. Fiyat bana kalırsa makul. Kendi malzemelerinizi getirerek alanda mangal yapabiliyorsunuz. Alan geniş, buna karşılık hafta sonu oldukça kalabalıktı. Yine de isterseniz gölün etrafında isterseniz de biraz daha arka taraflarda daha sakin bir yerde çadır kurabilirsiniz. Alan Çimenli olsaydı çok daha memnun kalırdık ama yine de zemin koşulları kötü sayılmaz. Genelde sulak alanda kamp yapildiginda sinek sorunu olur ancak belki de mevsim itibarıyla biz pek sorun yaşamadık. Tesiste tuvalet, duş, elektrik, market ve gözleme yapan bir yer gibi imkanlar mevcut. Ancak Tesisin güvenliğinin biraz zayıf kaldığını düşünüyorum. Belki Tesisin görevlileri fosforlu bir yelek giyse ve nadiren de olsa devriye atsa daha güvenli olabilir. Gece üç civarı çadırımızın yakınlarında kavga eden birilerinin sesiyle uyandık. Oldukça hararetli tartışmaları itişmeden öteye geçmedi ancak geçseydi de kimsenin müdahalesi olmayacaktı. Ben durumu bildirip görevlilerin müdahale etmesi için Tesisin numarasını aradıysam da vakit itibarıyla doğal olarak açan olmadı. Bu tarz bir acil durumda en azından çevrenin güvenliğini sağlayacak biçimde müdahale olsa benim için beş yıldızı hak eden bir deneyim olurdu. Yine de tekrar tercih edebilirim ancak sanırım kendi güvenliğinizi kendiniz sağlamanız gerekecek.
İlk kamp deneyimini burada yaptık normalde istikamet Sorgun göletiydi ama arada gözümüze çarpınca buraya geldik iyiki de gelmişiz. 1 gece kaldık ve çoğunluk hep aile idi bu yüzden kızımız akşam yatana kadar oynadı diğer çocuklarla. Elektrik ve wc var(gayet iyi) bulunduğumuz yere yakındı herşey o yüzden kolaylık oldu. Etraf da tertipli idi. Tabi uzak yerlerde de çadır kurabilirsiniz ama oralarda elektrik ve wc yok o yüzden biz toplu olan yerde kaldık. Çalışanlar özellikle Hakan bey çok ilgili saolsun yardımsever. Kişi başı 300 TL 12 yaş altına ücret almıyorlar. Tavsiye ederim başlangıç için ideal.
Ankara’da yaşayanlar için yaklaşık 45-50 dk yol alarak gelinebilecek harika bir konumu var. Kamp deneyimlemek için geldik. Sadece kişisel eşyalarınızı alıp gelebilirsiniz çadır karavan market elektrik wifi imkanı mevcut. Bence lavabolar yeterli temizlikteydi ve her daim peçete sabun vardı. Manzarası çok keyifli. Göl kenarı olmasına rağmen biz çok sinek böcek sorunu yaşamadık. İşletmeye de ilgisi için ayrıca teşekkür ederiz her konuda çok yardımcı oldular.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.