Niyazi Kesim Restoran Batıpark
Geri
Restoran

Niyazi Kesim Restoran Batıpark

55100 İlkadım/Samsun 3.7 (2463) ~60 dk
Restoran
Middle Eastern Restaurant
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Niyazi Kesim Restoran Batıpark 2
Niyazi Kesim Restoran Batıpark 3
Niyazi Kesim Restoran Batıpark 4
Niyazi Kesim Restoran Batıpark 5
Baruthane Mah. Atatürk Bul. No:63/1 Batıpark, Baruthane, 55100 İlkadım/Samsun, Türkiye
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

N
Nurcihan Başkent
3 hafta önce

Denizin içinde hissederek, lezzetli pide yemek isteyenler için şahane bir yer. Fiyat-hizmet-lezzet- mekan orantısı ideal. Müdür Nihat beyin, tüm ortama hakimiyet, dikkati ve güleryüzlülüğü bence bu başarının anahtarı. Tebrikler .

S
Sam
bir ay önce

Gerçekten hayatımda yediğim en kötü Pide idi dışarıda herhangi bir esnafta kıymalı pide yeseniz daha lezzetlidir kıymalı pide yanında kuşbaşılı pide aldık kuşbaşının içinde sinirleri bile vardı kenarıya ayırdık. Çalışanlar güleryüz hiç yok. Açık ayranı da güzel değildi. Prtaya verilen 2 adet meze dışında hiç memnun kalmadık.salata istedik marul tabağı geldi temek yiyemedik çay içelim dedik oda kötüydü. Nasıl meşhur olmuş hiç anlamadım Pide ortalama 440 tlydi. Park sorunu bulunmuyor.

s
sanat çağdaş
3 hafta önce

Bu metni daha akıcı, güçlü ve etkili bir müşteri yorumu hâline getirebiliriz: Samsun’un gastronomisine katkı sunduğunu düşündüğüm ve aileme tavsiye ederek geldiğim Niyazikesim Restoranı’nın Batı Park şubesinde yaşadığım deneyim maalesef beklentilerimin çok altında kaldı. Öncelikle pastırmalı pideyi kesinlikle tavsiye etmiyorum. Kullanılan pastırmalar son derece kuru ve aşırı tuzluydu. Hatta pidenin ardından vücuduma yüklediği yoğun tuzu dengeleyebilmek için iki şişe su içmek zorunda kaldım. Ayrıca pastırmanın kenarlarındaki sertleşmiş kısımlardan geldiğini düşündüğüm çok sert bir parça dişime denk geldi. Dişimin kırılmamış olmasına şükrediyorum ancak bu durum oldukça rahatsız ediciydi. Garsonların ilgi ve alakası vasat seviyedeydi. Herhangi bir isteğimiz olduğunda etrafta garson aramaktan yemeğimize odaklanamadık. Üstelik bir oturum boyunca iki kez başka masalara ait siparişler masamıza getirildi. Garsonların masa numaralarına yeterince hâkim olmadıkları izlenimini edindim. Ortaya gelen salata porsiyon olarak yetersizdi. Menüdeki içecek seçeneklerinin de artırılması gerektiğini düşünüyorum. Bunun yanında menünün fotoğraflı olması müşteriler açısından büyük kolaylık sağlayacaktır. Menüyle ilgili bilgilendirme oldukça sınırlıydı; garsonların ürünleri ve içerikleri daha iyi tanıtması gerektiğini düşünüyorum. Temizlik konusunda da ciddi eksiklikler vardı. Masaların altında önceki müşterilerden kalmış ekmek kırıntıları bulunuyordu. Özellikle görünmeyen kısımlarda biriken toz ve kırıntılar dikkat çekiciydi. Bu durum yalnızca oturduğumuz masaya özgü değil, çevredeki birçok masada da gözlemleniyordu. Bir diğer olumsuzluk ise işletme oldukça sakin ve boş olmasına rağmen cam kenarındaki boş masalara oturmamıza izin verilmemesi oldu. Bu masaların “rezerve” olduğu söylendi; ancak işletmenin genel doluluk durumu düşünüldüğünde bu yaklaşım misafir deneyimini olumsuz etkileyen gereksiz bir katılık olarak hissettirdi. Bu yorumum özellikle Samsun Batı Park şubesiyle ilgilidir. Niyazikesim markasının Samsun gastronomisinde önemli bir yere sahip olduğuna inanıyorum. Tam da bu nedenle yaşadığım bu deneyim beni ayrıca üzdü. İşletmenin hizmet kalitesi, temizlik, personel eğitimi ve ürün standartları konusunda gerekli iyileştirmeleri yapması hâlinde yeniden değerlendirebilirim. Ancak mevcut şartlarda tekrar tekrar tercih edeceğim bir işletme olduğunu söyleyemem. Umarım bu geri bildirimler dikkate alınır ve markanın hak ettiği kalite seviyesine ulaşmasına katkı sağlar.

H
Hare K
bir ay önce

Pideler çok lezzetli ve doyurucu, manda yoğurdunu sevdim. "Samsun nokulu" almak için iyi bir seçenek olduğunu düşünüyorum. Manzara da bir harikaydı. Servis görevlisi Elsever çok ilgili ve güleryüzlü bir çalışan, kendisine teşekkür ederiz. Oldukça kalabalık bir grup olarak buradaydık, hızlı ve temiz bir servisti. 🍀

B
Berk Günseli
6 ay önce

5 kişi gittik, 4 açık pide 1 kapalı pide söyledik. Açık pidelerin yumurtalarının az pişmesini özellikle belirtmemize rağmen sadece yumurtalar değil pidelerin kendisi de çok pişmiş olarak gelmişti. Sucuklar o kadar pişmiş ki artık kömürleşmişti. Pideler o kadar kurumuştu ki nerdeyse çiğnenmeyecek düzeye gelmişti. Pidelerin hem bu kadar pahalı olup hem de malzemelerin kalitesizliği de ayrı hayal kırıklığına uğrattı.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.