Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Aman Allahım Hayko Cepkin konserindeki ses sistemi neydi öyle! Harmonik distorsiyon yüzde 50! Tizler berbat ötesi. Kafa utuleyen cinsten. Bir Allah'ın kulu yok mu şu ses sistemleri hakkında fikir sahibi olan. Yazik
Müzik kısmı gayet eğlenceli ve başarılıydı. Getirilen sanatçılar, ufak atolyeler hepsi keyifliydi ama geri kalan her şey, özellikle de kamp alanı tam bir fiyasko. İçeriye yiyecek içecek namına hiçbir şey alınmıyordu ve en küçük bardak Americano 35 TL olacak kadar pahaliydi. Neyse ki kadın girişimci yerleri nispeten lezzetli ve uygundu. Kamp alanında 2 adet üçlü priz dışında elektrik alanı ve herhangi bir şekilde aydınlatma yoktu. Duslar pislik içerisinde ve su günün her saati buz gibiydi yani kamp için verilen ekstra 100 lira tamamen havaya verilmiş. Seyyar tuvaletler zaten rezaletti ve minnacık su deposuyla 3 kişiden sonra susuz kaliniyordu. Alana ait tuvaletler de o kadar kalabalığa ve iğrenç insanlara dayanmadığı için pislik içindeydi.
19 yıldır yaşıyorum, ilk festival eğlencem. Gelen sanatçılar böyle güzel sanatçılar olduğu ve 19 yıllık hayatımın en tatlı, en samimi, güzel bütün duyguların en'lerini yaşadığım, yaşattığınız için her birinize çok teşekkür ederim. Çok güzel sanatçılarsınız, organizatörlerin emeği o kadar hakkını aldı ki emin olabilirsinizz.
Stant yerleşimleri güzel. Ses sistemi ve gruplar yeterli. 150 TL ye bu grupları dinleyebilmekte gayet uygun. Yiyecek içecek stantlarında fiyatlarda kabul edilebilir. Daha ne olsun. Nilüfer belediyesi yine başarmış. Emeği geçen herkese teşekkürler
Fiyatlar çok pahalı ve artık eskisi gibi dünyaca ünlü isimler gelmiyo, mesela geçtiğimiz senelerde Oscar and the wolf ve kadebostany gibi isimler gelmişti, +18 bölümü vardı küçük çocuklar giremiyordu yani eskiden daha güzeldi her sene kötüleşiyor.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.