NİLBEL Leylek Kafe & Restoran | Fadıllı
Geri
Restoran

NİLBEL Leylek Kafe & Restoran | Fadıllı

10. Sokak No:28 4.9 (77) ~60 dk
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

NİLBEL Leylek Kafe & Restoran | Fadıllı 2
NİLBEL Leylek Kafe & Restoran | Fadıllı 3
NİLBEL Leylek Kafe & Restoran | Fadıllı 4
NİLBEL Leylek Kafe & Restoran | Fadıllı 5
Fadıllı, 10. Sokak No:28, 16110 Ni̇lüfer/Bursa
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

C
CEM BEY
2 hafta önce

Bugün öğle yemeği için Nilbel Leylek Kafe Restoran’ı tercih ettik ve gerçekten çok memnun kaldık. Öncelikle işletme yönetiminin ve çalışanların güler yüzlü, ilgili ve misafirperver yaklaşımı bizi çok mutlu etti. Daha içeri adım attığımız andan itibaren sıcak ve samimi bir ortamla karşılaştık. Yemek olarak kebapçe tercih ettik. Hem lezzeti hem de sunumu oldukça başarılıydı. Porsiyonlar son derece doyurucu ve büyük olmasına rağmen fiyatların uygun olması ayrıca takdir edilmesi gereken bir detay. Kaliteli hizmeti uygun fiyatlarla sunmaları gerçekten güzel. İşletmenin iç mekânı ferah, düzenli ve temizdi. Özellikle lavaboların hijyenik olması da bizim için önemli bir artı puan oldu. Ailecek keyifle vakit geçirip güzel bir yemek yedik. Lezzetli yemekleri, temiz ortamı, güler yüzlü personeli ve kaliteli hizmet anlayışıyla gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğimiz bir işletme. Emeği geçen tüm ekibe teşekkür eder, bol ve bereketli kazançlar dileriz. En kısa zamanda tekrar ziyaret edeceğiz.

A
Ali Çelik
bir ay önce

pırıl pırıl bir tesis , çalışanlar güler yüzlü , servis hızlı , yemekler kaliteli , hava sıcak olduğu için ice moka denedim kıvamı ve tadı çok güzeldi , belediye tesisi olması sebebi ile uygun fiyata kaliteli hizmet alabilmek çok keyifli

A
Aslınur KILINÇ
bir ay önce

Fadıllı köyünde, göle çok yakın mesafede, balıkçıl ve leylekleri de izleyebileceğiniz doğa ile iç içe harika bir kafe. Çalışanlar düzgün ve disiplinli. Menüde kahvaltı seçenekleri, her çeşit kahve ve ana yemek olarak ızgara var. Pazar kahvaltısı için uygun fiyatlı ve keyifli bir mekan. Ancak yemek yenen bir mekana köpek alındığını gördüm, bu konuda daha dikkatli olunmaz ise gitmemeyi tercih ederim. Bu köpek iç mekandaydı ve sesiyle bizi rahatsız etti. Eğer ki pet friendly bir mekansa bunun uyarı tabelası asılmalı, biz de ona göre tercih etmeyiz. Bu olumsuz yönü haricinde çok güzel severek gideceğim bir mekan olmuş, bol kazançlar 👏

M
Mine BEYHATUN
bir ay önce

“Ortamı, manzarası ve huzurlu atmosferiyle gerçekten çok güzel bir mekan. Hem keyifli vakit geçirmek hem de kafa dinlemek için harika bir tercih. Temizlik ve düzen konusunda da oldukça başarılı, memnun kaldık 😊”

M
Mucahit Yasar
bir ay önce

İlk yorumu ben yapayım. 5 gün önce açılış duyurusu yapıldı. Bugün anneler günü ve pazar. Çok yoğun olmasa da insanlar burayı tercih etmiş. Ancak hiçbir şey oturmamış. Kahvaltı için gelenlere çay servisi dahi gecikmeli yada yok. Haliyle insan hayal kırıklığı yaşıyor. Personel, hizmet ve yiyecek genel olarak ilk açılışa göre sınıfta kalmış görünüyor. Ama ilerleyen günlerde oturacağını düşünüyorum bu sebeple ortalama puan verdim. Tekrar ziyaret ettiğimde güncelleyeceğim. Karşısında göl, park ve yeşillik alan var. Sandalye kesinlikle getirilmeli.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.