Natürköy
Geri
Restoran

Natürköy

54600 Sapanca/Sakarya 3.8 (7231) ~60 dk
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Sakin bir ortamda geleneksel ve dünyadan lezzetler servis eden, açık havada oturma alanı olan rahat restoran.

Natürköy 2
Natürköy 3
Natürköy 4
Natürköy 5
Mahmudiye, Dere İçi Mevkii Ceylan Sokak, 54600 Sapanca/Sakarya, Türkiye
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

E
Elif Sancak
3 hafta önce

Eşimle konaklamak için havuzlu bungalovda rezervasyon yaptırıp gittik ve geldiğimizde şok olduk. Bahçesinin kapısı bile yok han gibi gelen geçen her an girebilir korkusuyla muhafazakar birisi olarak yüzemedim zaten. Yan bungalovlarla sadece yeşil bir çit ile bahçeleri ayırmışlar ha ondan da arka tarafı ben rahatça görüyordum dolayısıyla onlar da beni görüyorlardı. Bahçeyi çitle tamamen kapamak yerine bahçenin sonunda yaklaşık 3-5 metre kadar bi alanda çit bitiyor bahçeler birleşiyor, yan bahçedeki adamın topu kaçınca sizin bahçeye geçip alıyor falan öyle bi ortam. Yönetime para iadesi isteyip mağdur olduğumuzu İnternet sitesinde net fotoğraf olmadığını insan kandırıp muhafazakar villa diye sattıklarını söylediğimde havuzlu bungalovun yok sattığını iade edemeyeceklerini hiç böyle bi sorunla karşılaşmadıklarını kimsenin başkasının bahçesine geçmediğini ifade ettiler 5 dk içinde en az 5 kişi önümüzden geçti, bi personel gönderip çitlere çarşaf bağlattılar yan tarafta konaklayanları geçmemeleri için uyardılar ve o şekilde geçiştirildik. Bir daha gelir miyim gelmem siz de bu şekilde değerlendirin yorumlarda korunaklılıkla ilgili hiç yorum görmediğim için bu kadar net yazıp bilgilendirmek istedim. Oda temizliği çok iyi değildi ölü ve canlı böcekler vardı ama orman içerisinde olduğu için normal karşıladım, Kahvaltı serpmeydi çeşit çoktu güzeldi..

B
Berna Yazıcı
2 hafta önce

Cumartesi öğlen 13:00’a doğru geldik. Hem otoparkta hem de şelalenin yanında masa bulabildik. 6 haziran 2026 için serpme kahvaltı kişi başı ücreti 900 tl türk kahvesi de 85 tl. Kahvaltı mekanıda düşünürsek fiyat performans için gayet iyiydi.

D
Duygu Y.
bir ay önce

Biz tesadüfen yol üstünde görüp kahvaltısını deneme fırsatı bulduk. Rezervasyon gerekiyormuş. Hafta içi pek çok mekan rezervasyon yapmadığı için tahmin edemedik, zaten yol üstü gördüğümüz için bu mümkün de değildi. Bize gösterilen yeri beğenmedim. Bunun üzerine cam kenarında kalkmakta olan aileyi işaret ettim ve beklemek istediğimi söyledim garsona. Ancak ciddi bir tavır aldı kendisi, yüzü düştü, gösterdiği yerde sorun olmadığını söyledi, sonra aile gidince geçtik (10 dk sürdü) masaya alındık ancak yine bir memnuniyetsizlik hali. Kahvaltı genel olarak çeşit bakımından idare eder, lezzet iyi, manzara dere kenarı, kuş sesleri eşliğinde kahvaltı keyifli. Yaklaşım da değişirse 5/5 hak eder😇

P
Pinar mersinoğlu
5 ay önce

Restaurant kısmında yemekler lezzetli ve sıcak geliyor. Mekan sıcak içinde şömine var. Fiyat performans Sapanca’nın geneline göre kıyaslarsak iyi. Garsonlar iyi niyetli. Wc nin 20tl olması garip ama temiz. Restaurant kısmında köfte, sucuk ve şinitzel tabakları gayet lezzetli ve porsiyonlar büyük. sadece aperatif, gözleme, patates kızartması yenip kalkılacak veya kahve içip kalkılacak bir mekan değil. O zaman cafesine yönlendiriyorlar. Cafesinde oturmadım. Aşağı alandaki sahlepci çok iyi. otel kısmında kalmadım bilmiyorum. Günübirlik açık havada ormanda hem yemek yiyip hem de çocuklara aktiviteler yaptırabileceğiniz bir işletme.

Ş
Şener Kalkavan
2 hafta önce

Naturköy su sesi eşliğinde normal sıradan bir kahvaltı yapıyorsunuz. Parayı manzara ve su sesine veriyorsunuz. Kişi başı 900 tl .

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.