Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Dilovası'na yük almak için gitmiştim internetten araştırıp gittim çorba içtim gerçekten çorbası mükemmeldi çorbası böyle güzelse diğer yemekleri de bence on numaradır bugüne kadar içtim çorbacılar dan bile gerçekten mükemmel çok güzeldi ellerine emeklerine sağlık
İlgili restoranda bugün deneyimim oldu. İlk başta kadınlar wcsinin pisliğinden bahsedecek olursak acaba erkekler wcsine mi girdim diye tereddüte girip kontrol etme girişiminde bulundum. Yemeğe gelecek olursak yorumlardaki gibi aradığımı bulamadım. Bulgur pilavı olsun , hünkar beğendisi olsun tatsız tuzsuzdu. Bi de öğle arasında mekan kalabalık olduğu için ve tek kişi olduğum için yemeğim bittiğinde çıkarıldığımı da buraya ekleyelim :) sanayinin ortasında tek olmalarının ekmeğini yiyorlar resmen.
Kavurmalı pidede sert damarlı et kullanılmış olması beni şaşırttı. Ayrıca aldığım kapalı ayran bozuktu iade ettim ancak kasada ücreti tahsil edildi. 75 TL bana dokunmadı tabiki, ancak hesaptan düşülmesi adil olanıydı.
Dilovası’nda sanayi bölgesinde lezzetleri fena olmayan esnaf lokantası tadında hoş bir yer. Öncelikle birçok çeşit var. Ciğeri ve adanasını beğendim. Garsonlar da iyi ama hep bi kaos ortamı var gibi hissettim o biraz gerdi beni. Zaten orada başka seçenek de yok diye biliyorum. Fiyatları hiç bilmiyorum o yüzden yorum yapamıyorum. Otoparkı da var park problemi yok.
çok güzel bir atmosfere sahip içerisi. yemekler de bir o kadar lezzetliydi. fiyatlar kabul edilir seviyede. tavsiye ederim, pişman olmazsınız.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.