Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Ankara Istanbul dönüş yokunda otobandan çıkıp yorumlara bakarak bulduğumuz bir yer. Öncelikle atmosfer çok sade şık, garsonların ilgisi çok yerinde. Öncesinde mercimek çorbası, üzerine Tandır ve Şaşlık kebabı söyledik. Oturduktan sonra çeşitli mezeler fındık lahmacun çiğ köfte ikram geldi. Yediğim en lezzetli şaşlık kebabını burda yemiş olabilirim, tandırı da şişme lavaşın içinde yapabilmişler. ikramlar her şey 10 numara. Eğer yol üzeri bir mekan arıyorsanız, kesinlikle burası için otobandan çıkmaya değer…
Burası modern kebapçı konseptini benimsemiş fakat ikram kültüründen de vazgeçmemiş azıcık aspavamsı bir müessese. Kebap yemek istiyorsunuz ama mekan da şık olsun istiyorsanız gideceğiniz yer burası. Fiyatlar da Ankara'yla aşağı yukarı aynı. Yemeklere gelelim. İkramlar zengin, taze ve gözdoyuruyor. Fındık lahmacun da geliyor. Çıtır çıtır başarılı. Ben içli köfte ve patlıcan kebap ısmarladım. İçli köfte gayet başarılıydı. İçi sulu sulu kalmıştı. İçinde pek alışık olmadığım bir baharat vardı. Tarif edemiyorum çünkü hızlıca yiyiverdim. Bulunca baharatın adını, güncelleyeceğim burayı. Yiyeceklere 3 yıldız vermemin sebebi patlıcan kebabıdır. Eğer lahmacun, pide vs. söylemiş olsaydım daha çok verim alırdım. Belki burada 5 yıldız verirdim bilemiyorum. Patlıcan kebap zaten menüye koymak için de riskli bir tercih. Bence sevgili sofya sofrası patlıcan kebabı menüsünden kaldırsın. Gerek yok. Yani böyle pazar patlıcanıyla yapılacaksa Bolu da bu kebap Gerek yok. Bolu zaten gastronomik olarak zengin. Neyse kebabin Eti çok tuzluydu ve ağızda dağılmıyordu. Dahası patlıcanları sıradandı, bizim cins yerel patlıcanlarımızdan değildi. Bir Balcan değildi. İçinin sulu sulu, etli ve yumuşak kalmış olması lazımdı. Aksine çekirdekli ve uçları kuruydu. Ortadaki iki parçadan bir kısım erim alabildim. Hizmet kalitesinde kayda değer bir sıkıntı yoktu. Kebap kalite fiyat paritesi bakımından zayıf. Buraya belki bir dahakine lahmacun falan yemeye gelirim.
Mekan dolu dolu beklemek zorunda kaldık. Ankara'dan İstanbul'a dönüşte yol üzerinde diye uğradık. Annem babam oruçlu bekleyeceğimizi bilsek girmezdim. Suyu biz istemeden açıyorlar hoş değil..Garsonlar ilgiliydi teşekkürler. Ürünlerin kalitesi yüksekti güzeldi. Ana yemekler tuzsuz bu güzel bnce isteyen ekler..Etleri çok güzeldi. Garsonlara ne tavsiye edersiniz diye sordum. 4 farklı kebap 1 lahmacun içecekler 3.700 civarı tuttu. Dün aspavadaydık ailem orayı daha çok beğendi aynı şeyler 2.700 civarı tuttu. Ve aspavada daha çok ikram var. Ben buranın ürünlerini daha çok beğendim kalite olarak. Tabi fiyatları bi tık daha az olsa tam fiyat performans olurdu. Ama butik tatlı hoş bi yer benim için güzel bir deneyimdi. Genel olarak tavsiye ediyorum. Tatlı çay kahve ikramları..
İstanbul’a eve dönüş yolculuğumuzda deneyimledik😍 google yorumlarını okuyarak yine on numara bir restoranda gözümüzde midemizde bayram etti 😋 Mekan tertemiz, çalışanlar inanılmaz ilgili 😊 gelelim o kuzu kaburga dolmasına 😳😍😋 kuzu sevenlere şiddetle tavsiye ediyorum 🥳 siparişi verirken ikramlıklar geliyor. İşletme sahibinin gönlü zengin 🧿 herşey lezzetli ve temiz🌸 umarım yine yolumuz düşer ve tatmadığımız lezzetleride yeme fırsatımız olur 🤗
İftar için gitmiştik. Menü de sınırsız çay yazmasına rağmen 2. Çayı istediğimizde bile zar zor verdiler. Yemekten hemen sonra neredeyse tüm personel hızlıca kalkalım der gibi davrandı.Personeller çok kaba davrandı. Masadaki herkes personeller bakıyor kalkalım bence diyerek kalktı masadan. Bir kapanış saati vardır ama personelin mimik ve davranışları ile değil nazikçe gelip söylemesi gerekiyordu. Tekrar gideceğimizi sanmıyorum.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.