Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Burada kar yok yukarda kayak merkezine çıkarsanız orada kar var fotoğraf ve yorum ekledim bu bölgede murat dedeyi ziyaret edebilir restoranda yemek yiyebilir veya piknik alaninda kendiniz mangal yapabilirsiniz hamamlar var girmek isterseniz
Yer olarak güzel ve geniş bir alana sahip. Piknik alanı olarakta bolca kamelya var. Mangalı rahatça yapabiliyorsunuz. Çeşmeleri var. Namaz için kadın erkek ayrı yerler var. Tuvaletleri zayıf kırık dökük bakıma ihtiyacı var. Etrafta kedi ve köpek yok. Bölge temizliği güzel. Havasıda bir o kadar temiz. Karlı zamanda gittim. Tek sıkıntı saygısız insanlar. Oralara bile yazlık lastikle çıkıp gidemeyen gitmeye çalılan insanlar var. Tam dönüşlere daraşma alana araba park edenler. Arada özel güvenlik gezip bence uyarmalı. Genel anlamda mekan yer olarak güzel gitmeyi merak edenler piknik alanına gidebilir. Tavsiye ederim.
Dogası harika bir yer. Suyu çok güzel.Çadir alanı mevcut. Kalınabilecek bungolov evler vb yerler mevcut. Piknik yerinde masalar dökülmüs ve bakimsiz, yer yer ucurumlar var ve hiç önlem alınmamış.Hamam çok eski. Yeni bir hamam, açık veya kapalı aquapark yapılsa çok güzel olur.
Sakin kamp yapmaya uygun bir yer mangalımızı yaptık yazın ağustosta gitmemize rağmen oldukça serindi yayla havası vardı mescitleri kötüydü prizler çalışmıyor ve pisti
Piknik alanlarının kamelyalı olması çok güzel. Yerler berbat kilim sersen toz ve çöpten oturulacak gibi degil.Bu zamanla hem piknikcilerin attığı hem temizlik görevlilerin kontrol etmemesi. Yeni apartlar güzel duruyor içine girmedim.Hamamlar göçürülmüş yenisi yapılıyor bakıcaz.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.