Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
İlk açıldığı günden beri ara sıra geliyoruz. İlk günkü kalitesi ve istikrarı hâlâ devam ediyor. Bana göre Sakarya’da restorancılık hizmeti veren başka bir yer yok. Bunu hizmetten dekora, masa örtüsünden masaların bir sonraki müşteriye hazırlanışına kadar her detayda anlayabiliyorsunuz. Menüdeki birçok ürünü denedim. Bugün mantı yemek istedik; menülerde genellikle “star” ürünler dışındaki seçeneklerin daha az kaliteli ya da önceden hazırlanmış olduğunu görmeye alışığız. Ancak buradaki mantı, iyi bir mantı restoranındaki kadar güzeldi. Çalışanların kibarlığı ve güler yüzü de bu deneyimi tamamlayan en önemli detaylardan biri İşini gerçekten iyi yapan işletmelere ihtiyacımız var. Bol ve memnun müşteriler diliyorum.
Hizmet ve atmosfer güzel bu noktalara yorumum yok hatta teşekkürler. Gelelim lezzete, şefin meze tabağı var seçim yapmıyorsunuz 5 ki geliyor. Resmini ekledim, abi neden 5 mezenin 3 ü yoğurt. Ekstra küçük bir yoğurt havuç geldi, süzme yoğurt geldi, mühür sarma aldık üzeri yoğurt bide önden yayık ayran söylemiştik içimiz dışımız yoğurt oldu. Mezelerden enginar maalesef çok kötüydü. Fındık lahmacun içi çiğ kakmış. Mühür sarma akşam rahatsızlık verdi. Maalesef lezzetler kötü. Fiyat bi tık üstte ama mekana göre makul lezzete göre fazla.
Yıl dönümü yemeğimiz için tercih ettik. Başlangıçta mezeler geldi biz ekstra günün meze tabağını istedik. Ara sıcak olarak çıtır kadayıflı tavuk aldık. Ana yemek olarak ise çökertme söyledik. Mezeler ve kadayıflı tavuk gayet yeterli olurmuş ana yemeği bitiremedik. En lezzetli olanı kadayıflı çıtır tavuktu. Keşke ana yemek olarak onu yeseymişiz dedirtti 🤌🏻 Hizmet olarak beğendik ortam nezih tavsiye ederim 🙂↔️
Ailece yapacağımız bir kutlama yemeği için tercih ettik. Öğle vaktiydi ve sakindi. Ortaya meze ve zeytinyağlı, kuşbaşılı pide ve kadayıflı çıtır tavuk söyledik. Hepsi lezzetliydi ama özellikle çıtır kadayıflı tavuk ana yemek olacak kadar büyük porsiyonlu ve lezzetliydi Ana yemek olarak ala nazik, kıyma kebabı ve mühür köfte yedik. Kıyma kebabı biraz yanık geldi ama tadında sorun yoktu. Pide lavaşları da ortalama altıydı Adapazarı gibi lezzetli köfteler diyarında daha başarılı bir köfte tabağı beklerdik Ortam temiz ve nezihti. Müzik seçkileri ve müziğin volümü de çok keyifliydi
Mühür sarma, çökertme kebabı ve vişneli yaprak sarma denedik. Hepsi gerçekten çok lezzetliydi, ama favorim kesinlikle vişneli yaprak sarma oldu 🍒 Servis hızlı ve çalışanlar oldukça ilgiliydi. Siparişlerimiz kısa sürede geldi, güler yüzlü hizmet bizi çok memnun etti. Fiyatlar, mekanın kalitesi, servis ve lezzet göz önüne alındığında gayet ideal 💸 Mekanın atmosferi ise oldukça hoş ve nezih. Sakin, şık ve keyifli bir ortamda yemek yemek ayrı bir zevkti.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.