Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
İlk defa bir lavanta bahçesi ziyaretimiz. Güzel dizayn edilmiş güzel vakit geçirirken foto galerimizi güzel fotoğraf ve video ile doldurabilirsiniz. Sabah ve akşam üstü gitmek daha iyi olabilir. Tesis çalışanları ilgili güler yüzlü hoş karşılandık. Soğuk ve sıcak içecekler mevcut. Emekleri için herkese teşekkürler. Sevgililer saygılar.
Kadın emeği çok güzel bir lavanta bahçesi,çok güzel fotoğraf çekimi yapılıyor.Lavantalar tıbbi lavanta ve yağını çıkarıyorlar,bu sebeple çiçekleri koparmadan gezmek gerekir.
Biz hasat edilmeden 1-2 hafta önce gitmiştik lavantalar hiç mor değildi birde boyutları çok küçüktü girer girmez ödemesini yapıyorsunuz biz gittiğimizde 20 tlydi. Bahçesinin içi fotograf çekilmek için tasarlanmış güzel aksesuarlar var yiyecek olarak biz gittiğimizde sadece tost vardı ama fiyatlar biraz yüksek
Giriş kişi başı 20₺ ücret alınıyor
Lanse edildiği gibi bir yer değil ve çalışanlar çok saygısız. Bahçede birşey olmadığından girmek istemedik. Buraya kadar geldik birşeyler içelim ayıp olmasın dedik, henüz masaya oturmadan ayakta giriş ücreti isteniyor. Takdir sizlerin
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.