Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Bir sene evvel tüm sokakta beslediğim köpeklerimle sahilde özgürce koşturup oynayabilen, eglenebilen bir yerdi kasabamız. En fazla göçün aldığı semtlerden biri ve karmakarışık insanlar topluluğu haline geldik. Çevresine duyarsız, doğayı hoyratça ve cahilce kirleten insanlar güzelim ilçemizi mahvetti.. Eski mutlu günlerin geri gelmesini, adil yöneticilerin belediyemizi yönetmesini istiyorum.
Ben buyukcekmeceyi çok sevdiğim ıcin burda denizin dibinde olan her yer bana olur.tek sorun tuvalet çoğaltılmali temiz tutulmalı. Birde büyükçekmece deniz her zaman temiz olmuyor bi bakıyorsun tertemiz bir bakıyorsun berbat .he birde suriyeli kaynıyor diğer ücretsiz girilen plajlar aman pazar gitmeyin
Bu sene şezlong yok. Şemsiye kiralayabiliyorsunuz. Varsa getirmeniz daha mantıklı. Suyu çok temiz bu sene. Hafta ici gitmenizi öneririm
Her zaman gittiğim bir yer sahile sıfır canlı müzik çalışanların güler yüzü kısaca gidilecek güzel bir yer.benim favori yerlerimden biri
6yıldır istanbul içerisinde gittiğim tek plaj ve hizmetten, calışan arkadaşlardan, gelen kaliteli muşterilerden, çayından kahvesine yemeklerinden denizine kadar memnuniyetimin üst sınırı yok şiddetle tavsiye ediyorum.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.