Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Kesinlikle tavsiye ediyorum. Reçelleri Çerkes peyniri balı mükemmel Çiğ böreği efsane Gönül abla Gelenleri müşteri olarak görmüyor. Bir misafir gibi ağırlıyor. Çok samimi bir abla. Bence kesinlikle ailece kahvaltı yemeğe gelinmesi gerekiyor.
Aile işletmesi sıcaklığını hissedebileceğiniz çerkez lezzetlerini tadabileceginiz hoş bir mekan çay kahve içmek için bile ugranir dağ havası almak ve kısa bir mola vermek için güzel ama buranın yazıda kışıda gelinesi mekan kadın dayanışma kooperatifi olarak geçiyor
Dünyadan uzaklaşmak isteyenlerin yeri. Evet yanlış duymadınız, sanki bu dünyadan bir yer değil gibi. Doğası ve atmosferi sizi alıp götürüyor adeta. Biz haftasonu iş arkadaşımızın veda kahvaltısını bu güzel mekanda yaptık. Sağlıklı besinlerin olduğu (sosis ve salam yok), çeşitli yöresel lezzetler tattığımız harika bir kahvaltıydı. İşletmenin sahibi 'Gönül Abla' (Gönül Hanım denmesine oldukça kızıyor) dünya tatlısı, çerkes kültürünü gururla yaşatan şirin bir hanımefendi. Mekanda da yine çerkes kültürüne özgü lezzetler sunuyor ve bu kültürle yeni tanışanlar için harika bir seçenek oluşturuyor. Biz Gönül Ablayı, çalışan diğer güzide arkadaşları ve en çok da dünyadan kısa bir sürede uzaklaştığımız bu mekanı çok sevdik. Sizlerin de bu harika mekanı ve eşsiz lezzetleri tatmanızı içtenlikle tavsiye ediyorum. Bu arada mekanın ismi çerkesçe ve Türkçe anlamı 'Orman Perileri'. İnanın bu mekanda orman perilerini gören sadece ben değilim. Gönül Ablacım yine yeniden buluşacağız. Sağlıcakla kal.
Yaklaşık 1 ay önce çok sevdiğim kardeşlerimle Kahvaltı için gittiğim mekan. Yalova’nın tevfikiye köyünde, hani ben kendi imkanlarımla böyle bir yer olduğundan şahsen haberim olmazdı ama arkadaşım sayesinde gittim ve inanılmaz beğendim diyebilirim. Hizmet zaten mükemmel, oradaki teyzelerimiz anne sıcaklığında hazırlıyorlar ve getiriyorlar. Birkaç farklı lezzet vardı mesela, acuka ve yoğurtlu mezesi harikaydı. Sonra çiğ börek geldi, yumurtası, eritme peyniri derken hem gözümüz hem karnımız her anlamda doydu. Fiyatı da gayet uygundu, yalan olmasın 100 lira kadardı ama net hatırlamıyorum. Cidden ellerinize sağlık, Kahvaltı için oraya gelmem ama olur da yolum düşerse tekrar gelinir. Teşekkürler :)
Mantı mükemmel ben kıymalı tercih ettim patateslide var ,çiğbörek bence kıymalıda olabilir iç harcı olarak işletmenin tercihinede güvenebilirsiniz güleryüzlü sohbetşinaz Gönül hanımlada sohbet etmeden gelmeyin
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.