Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Çok güzel bir yer. Gebzeye her geldiğimde konum farketmeksizin buraya gelirim.Firma ve Hikmet Beyin güler yüzlülüğü , sıcak karşılaması ve yemeklerin lezzetinin kalitesi gibi bir çok yönüyle favori yerimdir. Tavsiyeden etmekten ziyade özellikle gidin ,uğrayın diyorum.
Metin Usta’ya geldik çağ kebabını yedik garson Hikmet Bey’e ayrıca teşekkür ediyorum ellerine sağlık bizim de çok ilgilendi
Düzenli olarak gelirim.Gerçekten çok lezzetli ve temiz bir yer. Firma çok ilgili özellikle Hikmet Bey çok ilgilidiri kendisi. Siparişler hızlı ve tam gelir. Kesinlikle uğrayın sonrasında zaten düzenli olarak gelirsiniz.
Birkaç gün önce sipariş üzerine gelen tavuk şiş porsiyon yemiş bulundum ciddi şekilde rahatsızlandım. Tavukların taze olduğunu düşünmüyorum. Fiyatıda 390 tl hak etmediğini düşünüyorum.
Gitmeden arayarak gittik mezelerin ücretsiz olduğu söylenerek masaya bize sorulmadan mezeler konuldu,hesap öderken getirdikleri mezelere ücret yazdıklarını gördük. Masaya konulurken ücretli denmedi diye söylediğimizde Üslupsuz bir şekilde hı hı anlıyorum evet yapacak bir şey yok denerek o ücret bizde alındı. İşletme para kazanmanın yolunu böyle bulmuş anlaşılan kesinlikle tavsiye etmiyorum müşteri memnuniyeti sıfır
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.