Meşhur Yeni Cami Islama Köftecisi - ADAPAZARI
Geri
Restoran

Meşhur Yeni Cami Islama Köftecisi - ADAPAZARI

Yeni Cami 4.2 (1747) ~60 dk
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Meşhur Yeni Cami Islama Köftecisi - ADAPAZARI 2
Meşhur Yeni Cami Islama Köftecisi - ADAPAZARI 3
Meşhur Yeni Cami Islama Köftecisi - ADAPAZARI 4
Meşhur Yeni Cami Islama Köftecisi - ADAPAZARI 5
No:6/ A, Sakarya Caddesi No:6, Yeni Cami, 54100 Adapazarı/Sakarya
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

B
Batur K. Ö.
2 hafta önce

Adapazarı’na geldiğimizde özellikle yerel esnafa danışarak tavsiye aldık ve Meşhur Yeni Cami Islama Köftecisi’ni ziyaret ettik. Islama köfte, salata, ayran ve kendi yapımları olan şırayı denedik. Köftelerin lezzeti gerçekten başarılıydı. Et kaliteli ve lezzetliydi, siparişler kısa sürede ve sıcak şekilde servis edildi. Porsiyonlar bana göre çok büyük değildi ancak doyuruculuk açısından yeterli sayılabilir. Servis tarafı işletmenin güçlü yönlerinden biri. Özellikle garsonların ilgisi ve misafirle iletişimi oldukça iyiydi. Kendinizi sıradan bir müşteri gibi değil, misafir gibi hissettiriyorlar. Bu yaklaşım günümüzde her işletmede rastlanmayan bir artı değer. Temizlik konusunda da olumlu bir izlenim edindim. Masalar temizdi, ocağın görünen kısmı düzenliydi ve genel olarak bakımlı bir işletme görüntüsü vardı. Oturma düzeni çok ferah olmasa da rahatsız edecek kadar sıkışık değildi. Havalandırmanın biraz daha güçlü olması ise deneyimi daha da iyileştirebilir. Fiyat konusunda ise kararsız kaldım. Islama köfteyi ilk kez denediğim için bölgedeki standart fiyat seviyesine hâkim değilim. Aldığım hizmetten ve lezzetten memnun kaldım. Sonuç olarak; kaliteli et kullanan, lezzetli köfte sunan, müşteriyle ilgilenen ve temiz bir işletme. Adapazarı’nın meşhur ıslama köftesini denemek isteyenlere gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. Benim için deneyimin en güçlü tarafları etin lezzeti ve personelin ilgisiydi. Puanım: 5/5.

A
Aylin Canik
3 ay önce

İçerisi dolu olmasına rağmen Fatma ablanın anne şefkatiyle bizi kabul etmesi çok tatlıydı, hemen bir yer ayarladı ve yemeğimizi güzelce yiyebildik sayesinde çook teşekkür ederiz. Tam bir aile mekanı, hesabımızı alan abi de çok tatlıydı cümlelerinin sonunda “benim ailem” diyor :) KABAK TATLIISI YEMELİSİNİZ

O
Osman Nuri Çekdemir
5 ay önce

Dışarıda vale görevi yapan beyden servis sağlayan arkadaşlara kadar çok ilgili ve samimi idiler.Meecimek çorbası et suyu ile yapılmıştı ve çok lezzetli idi.Ortam hijyen ve güzel. Tek eleştirim köftenin yanına gelen piyaza olacak .Önceden hazırlanmış beklemişti .Piyaz seven biri olarak sadece onu beğenmedim.İstanbul dan arada bi uğrayıp köfte piyaz seven biri olarak sadece piyazı nedeniyle gitmem.

M
Madcaplaughs
bir ay önce

Kazık gercekten olumsuz yorumlara aldırmayip geldigim icin cok pişmanım.Burda yedigimizi buranın en ünlü yerinde yeseydik 900 Tl daha a hesap ödeyecektik.Size okadaronı söyleyeyim.Her şeyin bir dengesi olur.Başka restoranin ki sakaryanın en iyisi dediklerinin köftesi 340 yl iken burda 460 tl olmamalı.Biz raicihi bilmedigimiz icin buraya geldik.Olumsuz yorumları görseydik asla gelmezdik.Resmen insanlari enayi yerine koyuyorlar.

Y
Yücel Ateş
9 ay önce

Nasıl başlasam bilemedim. Tavsiye üzerine gittiğimiz mekanın önünde 15 kişi sıra bekliyordu zorunlu olarak bu mekana girmek durumunda kaldık. Pişmanlığın köfteci bulmuş hali resmen. Sinekten ve çalışanlarının elbiselerinin pisliğinden yemek yemeğe odaklanamıyorsunuz. Köfteye gelince net tarifi yapıyorum. Pişmeyen,küçücük çocuk mönüsü gibi olan sosunun boğaz yaktığı ekmeklerin yağ içinde yüzdüğü tatsız tutsuz bir köftemsi bir şey Aklı olan önünden bile geçmesin..

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.