Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Biri yazmış hayatımda böyle tavuk durum yemedim diye çok güldüm bir tane yorumu var onu da buraya yapmış ve ilk defa tavuk durum yemiş yazık buraya 1 km uzakta istanbul istikametine kasap dükkanın karşısında 89 liraya satıyor ve ayran ile birlikte aynı lezzet buraya 200 lira verme derim. Döner 200 lira içerisinde tavuk var yok arası lezzet hiç yok çalışan başka hesap yapıyor kasadaki beyfendi başka hesaplıyor açıkçası beğenmedimlpardon lavaşı harikaydi sadece ekmek yiyeceksiniz olur fiyat pahalı çünkü et yok icinde
İsim yapmış bir yer daha önce çokça duyduğumuz için merak edip geldik. Ramazan’da geldiğimiz için iftar menüsünden yedik ben köfteyi tercih ettim. Köftesi gayet güzeldi fakat ekmeği çok yağlıydı, yağlı olduğu için de biraz baydı etinin tadına da baktım çok begenemedim açıkçası ama köftesi gayet başarılıydı servisleri ve sunumları da gayet iyi.
Böyle bi lezzet yok herşey için teşekkür ediyorum şiddetle tavsiye ediyorum Gülsüm hanıma ilgi ve alakaları için çok teşekkür ediyorum
Maalesef Allah günah yazmasın ama mekan her şeyiyle çok kötü, objektif olarak söylüyorum gerçekten çok kötü. 3 kişilik tepsi söyledik 1300 TL fakat fotoğrafta gördüğünüz üzere çürük denilen üründen 100 gr. bile konulmamış. Konulan dana etininde gördünüz üzere incecik liğme liğme kesilmiş çok gözüksün diye, ne tadı var ne tuzu, kupkuru bir et, elektrikli ızgarada pişiyor ayrıca, kömür değil. Tavuk döner ise yaklaşık 150 gr. civarı. Onuda o kadar kalın kesmişlerki, çoğu yeride zaten pişmemiş, lezzet olarakta normal tavuk döner, hiçbir esprisi yok. Köfte ise 6 adet kadar vardı, kuru ve lezzetsiz bir köfteydi, onunda hiçbir esprisi yok, yani hiç köfte yapmayı bilmeyen biri bile rastgele yapsa daha iyi yapar. İkram olarak sadece azıcık bir salata veriyorlar, başka hiçbir şey yok. İçeceklerle 1600 lira para verdik ama karşılığında aldıklarımız gerçekten yazık. Yani en kötüsü ise koydukları çürük denilen ürün 3 kişilik tepside 100 gr bile yok. Tavsiyem lütfen burayı tercih ederek boş yere paranızdan olmayınız, diğer iyi yorumların çoğununda sahte olduğu bariz bir şekilde belli. Ortam ise çok kötü içerisi aşırı derecede isli, yarım saat kaldık üzerimiz çok kötü koktu. Temizlik anlamında da ciddi sıkıntılar mevcut.
Yıllar sonra sossuz tavuk döner yeme şansı buldum.Harikaydı tadı.Bir kere gittikten sonra diğer menülerini denemek 3 kere daha gittim.Çürük,tavuk-köfte ve tavuk döner yedim.Hepsi birbirinden lezzetliydi.Boluya böyle bir lezzet lazımdı.Emeği geçenlerin ve titizlikle çalışan personelin eline sağlık.Mutlaka deneyin ama mutlaka..
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.