Meşhur Kazımpaşa Köftesi Köfteci Erdoğan
Geri
Restoran

Meşhur Kazımpaşa Köftesi Köfteci Erdoğan

18 Nisan Cd. No:7 4.3 (2291) ~60 dk
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Meşhur Kazımpaşa Köftesi Köfteci Erdoğan 2
Meşhur Kazımpaşa Köftesi Köfteci Erdoğan 3
Meşhur Kazımpaşa Köftesi Köfteci Erdoğan 4
Meşhur Kazımpaşa Köftesi Köfteci Erdoğan 5
Reşadiye, 18 Nisan Cd. No:7, 54130 Serdivan/Sakarya
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

Y
Yaren
2 ay önce

Mekan olarak şık, temiz bir yer. Çalışanların da aynı şekilde eğitimli ve görgülü personeller olduğunu düşünüyorum. Köfteleri lezzetli önden gelen ikramlar da özenli ve lezzetliydi. Olumsuz olarak söyleyeceğim tek şey köftelerimiz çok kızarmıştı bu da biraz kuru yememize neden oldu. Ayrıca menüde yer aldığı için sorduğumuz fakat henüz satışta olmayan hardaliye içeceğini ikramda bulundular, güzel bir davranıştı teşekkür ederiz.

E
Eni Sln
4 ay önce

Köftesi çok lezzetli. Personel çok ilgili. Mekan tertemiz. Ortada sobası kurulmuş sıcacık. 0-6 yaşa özel ücretsiz menüsü var. Gramaja göre sipariş verdik. Ufak bir oyun alanı da var. Çok memnun kaldık.

E
Esra Çalışkan
3 ay önce

Mekan her yönüyle çook iyi, lezzetli sultan sarmasını ilk defa yedim keşke doymasaydım ve daha çok yiyebilseydim, köfteside çook iyidi, tek üzücü yanı İstanbul’da olmaması:( fiyatlarıda gayet makul… yolum bu tarafa her düştüğünde mutlaka uğrayacağım

F
Fatma KAYA YÜCESAN
10 ay önce

Otoparkları ve vale var.Yemeklerin ve ikramlıkların porsiyonları az geldi.Fiyatları yemekle kıyaslayınca yüksek kalıyor. Ama çocuklar için ücretsiz hamburger ve köfte menüleri var. Çocukla giden aileler için fiyatlar makul oluyor.Köfte ve mezeler lezzetliydi.Mekan ferah ve güzel ambiyansa sahip. Tuvaletleri temiz. Mekanın içerisinde top havuzu ve trambolin var. Bu kısmı gören masalar var.Kahve ve çay ikramları da var.

H
Hüseyin S
bir yıl önce

Lokum et güzel tavsiye ederim ederim. Köfte normal çok bir özelliği yok ama yenir tabii ki. Temiz mekan ve lavabo ve otopark sorunu yok. Şehre biraz uzak. Mekan soğuk idi kalorifer yanmıyor. Çok garson var ancak söylenen şeyleri tam dinlemiyor gibiler ağır şartlarda çalışıyor olabilirler yorum yapmayayım. Peynirli salata önerisi yapıldı çok bir özelliği yoktu standart kalite ürünler. Fiyatlar çok yüksek ürünlere göre. Naçizane Biraz mekan gördüm fiyata göre bakınca beklenti tabi yüksek olabilir. Kabak tatlısı lezzetli / ekmek kadayıfı çok güzel / sütlü kadayıf baya aşağıda kalıyor onlara göre. Tekrar gelmem, çok önermem. Çarşıda güzel yerler var. Yedikten sonra rahatsız eden bir yemek değil. Garsonlar daha ilgili olmalı.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.