Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Eskilerden kim kaldı. Ah ah atıl bir meydan olarak kaldı. Eskiden duvarlarından renkli sular akardı havuzu vardı şimdi ise fark edilmeyecek vaziyette. Takım olarak o kadar kötü bir durumdakiler ki bidaha iflah olması zor gözüküyor.
Diğer meydanlara istinaden daha sakin bir meydan..Araç Park yeri ve oturma alanı bulmak daha kolay.Ama WC leri çok kirli. Daha temiz ve bakımlı olmalı. Ortak alanlarımızı daha temiz kullanmamız lazım.
Bu meydanın olduğu yerler çok güzel yapılmış yeşili sahili yürüyüş yolları bisiklet yolları çok iyi insanlar rahat rahat yürüyüp denizin manzaranın keyfini çıkarıyor çocuklar gençler güzelce eğlenebiliyor. Yapanlara bakanlara samimi bir şekilde teşekkür ediyorum.
İçtiğim en iyi şalgamdı turşuları da muazzam.İlgi alakaya diyecek söz yok zaten işleri rast gitsin
Deniz kenarında yürüyüş, bisiklet için uygun bir yer. Halka açık ücretsiz alan. Sahil bandı.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.