Mercan-i Restaurant
Geri
Restoran

Mercan-i Restaurant

Özek Sk. No:3 3.9 (2613) ~60 dk
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

19. yüzyıldan kalma konakta ev usulü, geleneksel yemekler sunan samimi restoran.

Mercan-i Restaurant 2
Mercan-i Restaurant 3
Mercan-i Restaurant 4
Mercan-i Restaurant 5
Tabaklar, Özek Sk. No:3, 14100 Bolu Merkez/Bolu
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

Ç
Çevik Atmaca
4 ay önce

Bolu rehberlerine bakınca en üstte çıkan mekanlardan biri olduğu için büyük bir beklentiyle gittik. Mekan çok hoş. Ancak sandalyeler çok rahatsızdı. Bir önce yesem de kalksam diye hızlı hareket ettim. Porsiyonlar da küçüktü. Maalesef memnun kalmadım. Gelen yoğurtta sarımsak var mı diye sorduk, olmasına rağmen yok dendi. Sarımsaksız isteyince de önceki sunumdan uzak, memnuniyetsiz bir tavırla geldi. Yemekler çok yağlıydı. Tavsiye etmem.

T
Taner Güler
5 ay önce

Yemekler lezzetliydi. Çalışanlar ilgili, eski bir konak ambiansında akşam yemeği için hoş bir mekan. Yemek sonrası tatlı ikramları için teşekkür ederiz.

M
MB
8 ay önce

Her sene Boluya gelip akşam yemeği için Mercani restoranı tercih ederiz. Bu 3. gelişimizdi ve her gelişimizden sonra yemeklerin lezzeti biraz daha düşmeye ve sıradanlaşmaya başladığı için muhtemelen bu son gidişimizdi. Haftasonları gidecekseniz önce bir arayın ve rezervasyon yapmak istediğinizi söyleyin telefonu açan kişi rezervasyona gerek yok siz gelin dese bile rezerve yapmak istediğinizi söyleyin yoksa sıra bekliyorsunuz haftaiçi muhtemelen beklemezsiniz. Çalışanların ilgisi, servisi ve atmosfer başka bir restoranda muhtemelen bu kadar iyi olmaz ancak yemeklerin kalitesi için aynı şeyleri söyleyemem. Araçla gelecek olanlar için restoranın yakınında ücretli kapalı otopark mevcut.

B
Berna Köker
3 ay önce

Ramazan ayında iftar öncesi kahve içmeye geldik, kahvenin yanında bize ikram getirdiler. Böyle sıcak karşılamanız ve ince haraketiniz için çok teşekkür ederiz. Bolu'ya Gaziantep'ten kısa bir teknik gezi için geldik ancak bir daha gelirsek tekrardan gelmek isterim. Ahahaha birden fazla google hesaplarımızla birden fazla yorum hakeden bir yer.

A
Alper Güleç
7 ay önce

Yemekler lezzetli mi? Evet kesinlikle özenilmiş ve güzel yemekler ancak çok vurucu ve ‘’bir daha bunu yemek için gelirim’’ düzeyinde değil. Ek olarak, maalesef porsiyonlar çok az. Bu kadar para verip masadan doyarak kalkmanız gerektiğini düşünüyorum. Çalışanların ilgisi ise son derece güzel ve nazikti.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.