Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
İstanbul’da deniz havası eşliğinde sakin ve keyifli vakit geçirmek isteyenler için en güzel sahil noktalarından biri. Geniş yürüyüş yolları, yemyeşil alanları ve Marmara Denizi manzarası sayesinde özellikle hafta sonları huzurlu bir kaçış noktası oluyor. Sabah yürüyüşü yapmak, bisiklet sürmek ya da sahilde oturup gün batımını izlemek gerçekten çok keyifli. Aileler için uygun alanları, temiz ortamı ve ferah atmosferi sayesinde her yaş grubuna hitap eden güzel bir sahil olmuş. Çevredeki kafeler ve oturma alanları da vakit geçirmeyi daha keyifli hale getiriyor. Özellikle gün batımında oluşan manzara fotoğraf çekmek için harika bir ortam sunuyor. Şehrin yoğun temposundan uzaklaşıp kafa dinlemek isteyenlerin mutlaka uğraması gereken sahil noktalarından biri diyebilirim.
Mekan güzel sessiz ama biraz çöp ve pislik var. Mangal yapan bir çok kişi var biraz dumanalti bazı noktaları
Keyifli bir sahil kış ayında da oldukça güzel yazın istila ediliyor ama :)
yürüyüş için gittik, hop geri döndük: Hijyenik değil, kokuyor. her yerde zabıta var. mangal yasak ama otoparkta bile mangal yapıyorlardı :D
Akşam saatlerinde Menekşe Sahile gittim. Aileler, genç grupları çadır kurmuşlar, yemek, çay mangal yapanlar ve hatta hava da sıcak olsuğu için halen deniZe girenler 😊 teşekkürler İBB. 2 TL'ye duş ve lavabo ihtiyacınızı karşılıyorsunuz, cankurtaran, Beltur cafe de mevcut. İstanbul un göbeğinde çok güzel olmuş
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.