Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Mekan oldukça keyifli ve rahat bir ambiyansa sahip. V60 kahvesi ve çikolatalı milkshake harikaydı. Ayrıca ikram olarak gelen pasta için çok teşekkürler, çok naziklerdi. Kesinlikle tavsiye ederim
Çok nezih bir mekan. Çalışanlar, işletmeciler cana yakın, ürünleri taze ve aşırı lezzetli
Ortam çok sıcak ve samimi. Çalışanlar çok ilgili. Kahveleri çok lezzetli.
Sokak arasında sıcacık çok samimi bir mekan. Mekanın dekorasyonuna hayran kaldım. Hatta o perdelerden evime istiyorum. 😂 Ayrıca fiyatlar da uygun. İki kahveye 12₺ ödedik. Sevdiklerinizle hoşsohbet edilebilir. Kesinlikle bir daha gideceğim. 😍😍😍
Kahveleri denenmeli harika bir tadım ve ortam sakin tavsiye ederim
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.