Memati
Geri
Restoran

Memati

Z.kevser bulvarı no51/A 4.2 (625) ~60 dk
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Memati 2
Memati 3
Memati 4
Memati 5
Koçyazı, Z.kevser bulvarı no51/A, 81081 Düzce
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

B
Batuhanın Sihirli Dünyası
bir ay önce

Sosyal medyanın şişirmesi bir yer bence. Mekan güzel ama çalışanlar çok ilgisiz tecrübe eksikliği vardı. Kebap lahmacun ve pide çeşitleri aldık. Pideler ve lahmacun tuzlu. Kebapta ise bir ürün tuzsuz bir ürün tuzlu şefin tuzla ilgili sıkıntısı var. Yemekler ne iyi ne kötü orta halliydi mezeler taze guzeldi. Şalgam suyu güzeldi. Fiyat performans olarak orta halli yer

E
Enes Çelik
4 ay önce

Sosyal medyada her gördüğünüze inanmayın tarzı bir mekan olmuş Mercimek çorbası lezzetli güzel bir çorba beyran biraz fazla sarımsaklı ama o da yenmez diyemem iyiydi çorbalar 1300tlye menü söyledik içeriğinde 2 adana 1 porsiyon tavuk şiş 1 porsiyon kanat 2 adet lahmacun var lahmacunlar iyiydi ortalama bir lahmacun kötü diyemem Tavuk şiş ve kanat aralarındaki en iyileri lezzetliydi kanadın içinde pembelikler vardı malesef fakat lezzeti iyiydi Adana kebap inanılmaz kuru sert lezzet olarak çok ortalama fakat kıvam olarak ağzınıza iyi gelmiyor Daha kötü olanlar ise mezeler balon ekmek diye gelen şey sanırım şişmemiş balon çünkü sönük ve küçüktü çiğköfte lezzetli fakat kişi başı 1 tane çiğköfte yiyebiliyorsunuz salatalar da miktar olarak çok az ve yenilemek çok pahalı lavaşlara ayrı bir parantez açmak istiyorum kot kumaşı gibi kalın ve sert lavaşlar gerçekten bu kadar kötü lavaş yememiştik tırnak pideler de dünden kalmış gibi çok sertler Garsonlar arasında iyi olan da var kötü olan da bize kötü olan denk geldi yüzünden memnuniyetsizlik akıyor bir şey istiyoruz geç geliyor bunu yoğunluğa verebiliriz fakat yüzümüze karşı bu kadar sert ve kötü tavrı anlayamadık. Kısacası ortalama lezzet doyurucu olmayan menü vaadettiğini karşılayamayan bir mekan

Y
Yalçın Günel
6 ay önce

Instagram vasıtasıyla kebap kampanyasını görerek, Cumartesi günü akşam yemeğine ailemle gittik. Mekan çok kalabalık olmasına rağmen yeterli alanı mevcuttu. Kampanya da olan kebap gürme menüsü çok çeşitli ürünlere rağmen çok uygun fiyattaydı. Ürünlerin lezzeti Düzce bölgesinde en lezzetliler arasındaydı. Bütün ürünler kalabalık müşteriye rağmen güzel pişmişti. Çalışanlar güler yüzlü ve çok ilgiliydi. Yeterli sayıda çalışan mevcuttu. Genelde kampanya yapan mekanlarda yetiştirme sorunuyla çok karşılaşmıştım. Fakat burası onu layıkıyla kaldırabiliyordu. Doğu batı bütün illerde bulunmuş biri olarak tavuk kanat en başarılı olan üründü. Önce gözleri doyuran bir menü mevcut. Fazlasıyla doyarak kalkıyorsunuz. Çocuklarla giderseniz dört kişilik menü fazla geliyor. Çünkü kebap gelmeden önden verilen ikramlıklar bile karın doyuruyor. Tatlılarda sütlaç sevmediğimiz için fındıklı baklava yedik. Çok güzeldi. Çocuklar İçin oyun alanı vardı fakat küçüktü. Erkekler tuvaleti orta temizlikteydi. Park alanı yeterliydi. Başarılarının devamını dilerim.

O
Orhan Fidan
4 ay önce

Masaya oturduk, garson en ufak bir bilgilendirme yapmadı. Menüyü kendimiz açıp tüm siparişleri kendi çabamızla verdik. İçecekleri bile üç kez çağırarak söyleyebildik. Bunları geçtim; restoranın 4 kişilik karışık ızgara kampanyası olduğunu siparişi verdikten sonra, diğer masalardan görüp ben söyledim. “Bize de bilgi verseydiniz, biz de hemen hemen aynı ürünleri yedik, fiyat olarak da daha uyguna geliyordu” dediğimde, garson “Biz kampanya bilgisi vermiyoruz, Instagram’dan takip edeceksiniz” gibi kabul edilemez bir cevap verdi. Yani bu mekânda yemek yemek istiyorsanız, menüden değil Instagram’dan haber almanız gerekiyor. Yönlendirme yok, bilgilendirme yok. Üstelik bonfile şiş istedik, taş gibi, tanesi 100 TL’lik et önümüze kondu. 800 TL’lik tabağın kalitesi de hizmeti kadar vasattı. Kasada görevliye durumu izah ettiğimde de bir an bile haklısınız özür dileriz nezaketinde bile bulunmadı. Sağlık olsun. Memati kafasına sıktı..

B
Beyza Altay
3 ay önce

Garson yaklaşık 3 kere sipariş aldı. Siparişimiz epey geç geldi ve çok aşırı kalabalık bir mekandı. Boş olan bi masa zar zor bulduk onun da üzeri temizlenecekti. İlgi alaka temizlik sıfır. Yemeklerin lezzeti de ortalama diyebilirim çok aşırı lezzetli diyemem.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.