Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Yol üstü bir gözlerden ırak güzel bir mekan, şans eseri haritada bulup yemek için durduğumuz bir tesis. 2 çeşit yemek dedik, ikisi de mükemmel, çorba da içtim o da harika, çok nazik ve ilgili çalışanları var.
Uzun yıllardır gittiğim bir işletmeydi fakat son yıllarda hizmet kalitesi oldukça düştü. 08.05.2026 Cuma günü son gidişim oldu. Kellepaça çorbası, dana incik yemeği ve pilav sipariş ettim. Gelen kellepaça çorbasının içinden hayvanin kendisi çıktı, fotoğraf ektedir. Garsonu çağırıp gösterdiğimde ise aldığım cevap “kelleyi yakıyoruz ama oluyor böyle şeyler” oldu. Yıllardır kellepaça çorbası içerim tek tük kıl çıktığı olur ve makul karşılarım fakat bu kadarı firma ciddiyetinin yitirdiğinin net bir kanıtı oldu. Dana incik yemeğinde de etler çok sertleşmişti. Tek iyi olan pirinç pilavı idi. Çok severek gittiğim lokantayı artık kimseye önermiyorum.
Şef tabağı karışık et yemekleri ve pilav. Kabak tatlısı, salata, ezme, çayına kadar lezzeti çok iyiydi. Karşılama ve güleryüz de muntazam. Aile kısmı da var. Kesinlikle tavsiye ederim.
Yemekler fena değil ama menüye aldanıp gelmeyin .Tavsiyem az porsiyon almayın .Görüntü de gerçekten az porsiyon ama fiyatta pahalı .içinde altı adet et bulunan sulu yemek 150 tl.
Çok güzel bir tecrübeydi. Çalışanlar aşırı efendi ve güler yüzlü. Kavurma, fırın tavuk ve pilav yedik ve hepsi gayet lezzetliydi. Hiç fazla yağlı değildi. Fiyatlar çok uygun. WC ne kadar temiz🙏🏻 Çok teşekkür ederiz
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.