Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Daha tam bitmemiş olsada asrı saadetin izlenimini veriyor emeği geçenlerin eline sağlık.
Güzel bir yer insanımız yine mahvetmiş dolayısı ile ziyaret e kapalı
Yapım aşamasında film çekilecekmiş. Genel olarak güzel yapılmış bir yer insanın o dönemde yaşıyası geliyo mükemmel bir hissiyatı var yapanların eline sağlık inşallah güzel bir film olur. Ulaşım kolay biz arabayla gittik ama toplu taşıma yerinidr gördük hemen 2dk yürüme mesafesinden yürüyerek Ulaşım sağlayabilirsiniz.
Ben gezmeyi seven biri olarak çok beğendim sizde benim gibi merakli iseniz mutlaka gitmenizi tavsiye ederim ayrıca çok güzel eskilere gidiyorsunuz adeta keske bizde o zamanlarda olsaydık dedirtecek güzellikde konum doğru yollar normal
Çok güzel çalışma olmuş gezmeye değer
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.