Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Sünnet düğünümüz için tercih ettik Keyifli bir çekim oldu. Samimiyetleri için de Teşekkür ediyorum özel günümüzü ölümsüzleştirdiğiniz için..
Ağustos ve kasım ayı olarak iyi ayrı zamanda çekim gerçekleştirmiştik 2023 yılında :) üzerinden 2 yıl geçti ve ben yorum yapmadığımı farkettim bunu mega ailesine borç bilirim. Harika ekiple çalıştık, güler yüzleri ve bol espirileriyle gününüzün enerjisi artıyor :D strese dair birşey kalmıyor. Damla hanıma teşekkürlerimi iletiyorum :) Ömer abime de ayrıca çok çok teşekkürlerimi sunuyorum :) Gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz, ben çok çekimser bir insanım. Bana o aile rahatlığını öyle güzel sağladılar ki kendimi hiç kasmadım inanınki :) Paranızın karşılığını sonuna kadar alıyorsunuz.. Ellerinize emeklerine sağlık herkesin
Mezuniyet fotoğrafı çektirmek için gittim tanesi 650 tlydi ilgililerdi ama editsiz halini vermediler ve fotoğrafı çok kötü editlemişler hiç beğenmedim kendim düzenlemeye çalıştım uygulama yükleyerek. Memnun kalmadım önermem
Hem düğünümde hem de dış çekimde harikalar yarattınız gerçekten. Bu yorumları okuyup ne kadar olabilir ki derdim ama cidden bu kadar olabiliyormuş :) teşekkürler gerçekten her şey çok çok güzeldi. Son olarak Çekimi sağlık sorunlarımdan dolayı 4 defa değiştirmem gerektiğinde bile ses etmediniz valla ben bile yazarken çekinmiştim. Kısaca anlayışını, muhteşem fotoğraflar ve videolar için çok çok teşekkür ederim ❤️
Düğün fotoğraflarımızın her karesi adeta bir sanat eseri gibi. Profesyonellikleri, iletişimleri ve detaylara gösterdikleri özen için tüm ekibe teşekkür ederiz. Kesinlikle tavsiye ediyorum!
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.