Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Buraya en yüksek puanı ve yıldızı vermek istiyorum⭐️💎 Videolarda denk gelmiştim, herkes çok övüyordu. İlk defa çok havalı bir restorana gelip kazıklanmaya çalışmadık😄 Daha girişte herşeyi samimi bir şekilde açıklayarak karşılandık. Eti istediğiniz miktarda siz belirliyorsunuz, e tabi showlar yapılarak şefimiz tabağı hazırlıyor. Yanında pirinç pilavı ve çeşitli soslar ile ikram ediliyor😍 etler 18saat ve daha fazla pişerek inanılmaz bir lezzetle büyüleniyorsunuz🥰🥰😍 Her kuruşu sonuna kadar hak ediyorlar🫠🫰🏻🥰🥰🥰 teşekkür ederiz samimi insanlar🌸
Her şey harikaydı eti önceden denemenize izin veriyorlar ve çatal ile tadım yaptırıyorlar lokum gibi oluyor tadı mükemmeldi yanındaki ikramlıklar güzel ve hizmet kaliteli idi aspava dan sonra böyle bir yere gelmek mükemmel oldu :) hizmet görmüş olduk parasını sonuna kadar hakkediyorlar
Gerçekten harika bir atmosferde, oldukça lezzetli ürünler. Fiyatlar da kalite ve atmosfere bakınca absürt kaçmıyor. Uzungölü tekrar ziyaret edecek olursam tercih ederim.
Hiç abartmıyorum.Hayatımda yediğim en lezzetli et idi .. Abdulaziz ve arkadaşlarının güleryüzlü servisi ve bilgilendirmeleri işletmenin bir başka tercih edilme nedeni olacaktır kesinlikle ... Herşey için , teşekkürler 👍👏👏💯
Her anlamda işletme muhteşem.Lezzet,hizmet,ortam...Bir not;personelin guleryüzlü olması işletmenin imajının oluşumunun en önemli etkilerindendir.Sevgili elif sen bu imajın oluşumunda bence önemlisin...Güleryüzün için çoook teşekkürler.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.