Mavera Cafe & Lounge
Geri
Kafe

Mavera Cafe & Lounge

Uludağ Cd. No:240 3.6 (933) ~30 dk
Kafe
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Mavera Cafe & Lounge 2
Mavera Cafe & Lounge 3
Mavera Cafe & Lounge 4
Mavera Cafe & Lounge 5
Yiğitali, Uludağ Cd. No:240, 16370 Osmangazi̇/Bursa
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

S
SEVCAN KARAĞLI SARIÇAM
3 hafta önce

Kahvaltı için gittik manzara muazzam derecede güzel. Hizmet çok iyi. Fakat kahvaltı biraz zayıf. Fiyatlar ortalamalara göre çok iyi.. tavsiyedir..

B
BETÜL CAMGÖZ
7 ay önce

İlk girişimizde kapıda bekleyen kimse yoktu servis çok kötüydü tabaklar çok pisti 3 defa göndermemize rağmen pis geldi çay buz gibiydi kenarda masa boşalırsa söyleyebilir misiniz dediğimizde biz onu takip etmiyoruz siz kendiniz bakıcaksınız diyerek kaba bir üslup ile konuşuldu bir daha tercih edeceğimiz bir yer kesinlikle değil

E
Esra Ay
3 ay önce

Ramazan ayında iftar için tercih ettiğimiz Mavera Restoran’dan çok memnun kaldık. Hem ortamın sıcaklığı hem de sunulan lezzetler gerçekten çok güzeldi. Servis hızlı ve özenliydi. Özellikle Mustafa Bey ve ekibine ilgileri, güler yüzleri ve misafirperverlikleri için ayrıca teşekkür ederiz. Keyifli bir iftar geçirmek isteyen herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.

E
Eşref PEKKAL
3 ay önce

4 kişilik menü söyledik 2 kişilik menü geldi.ki Kuzu şiş varmış benim ve eşimin haberi yoktu arkadaşlarda sadece 1 tanecik vardı dedi. Köfte bir adet konulmuş. Kızım çölyak hastası telefonda söyledim mutfağa gittim define ve aşcıya söyledim. Ona rağmen bulgur pilavı geldi. Tavuklarda pidenin arasında idi. 2 defa geldi. İkiside aynı En son iptal ettim. Cocuk sadece patates yedi. 3 tane patates dedim. Bir tabağa konularak geldi. Mutfak deseniz kötüydü. Ortam buz gibiydi. Montla donduk. Tatlı geldi. Bir tabak içerisinde dünden kalmış süt helvası yarısı ıslanmış kadayıf mı yoksa buz gibi künefemi bilemedim. Kasada söyledik 3500tl alalım madem tavukla patates ikramımız olsun dediler zaten tavuk yemedi ki cocuklar. Kimseye tavsiye etmiyorum. Ben böyle rezil bir deneyim sahibi oldum siz olmayın iftarda sofradan aç kalktık......

Z
Zeliha Nacakcı
5 ay önce

10 ocak 90 kişilik bir grupla gittik harika bi gece geçirdik. Yemekler lezzetli sıcak geldi. Mekam ve ambiyans zaten şahane. Gerçek bi sıra gecesiydi. Ahmet dursun sahnesi aşırıı iyi ❤️ çok ama çok eğlendik en kısa sürede yine görüşmek üzere mavera ekibi şahanesiniz🙏🏻

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.