Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Çok güzel ve hoş bir konsepti vardı. Hizmet ve ilgiden çok memnun kaldım. Kesinlikle aile ve arkadaşlarınızla huzurlu bir kahvaltı , çay veya oturmak için bile gidilebilecek bir yer kesinlikle tavsiye ederim
Doğa içinde sessiz bir gün geçirmek isteyenler için harika bir yer. Şehrin gürültüsünden uzakta, tertemiz havası ile harika bir gün geçirebilirsiniz. Kahvaltı yönünden zengin, lezzetli ve doyurucu bir masa getiriliyor. Masalar özenli ve herşey temiz. Mekanın iç dekorasyonu oldukça güzel. Yer bulmak zor olabiliyor, gitmeden önce rezervasyon yapılması gerekiyor. Fiyatlar normal.
Doğayla iç içe harika bir mekan. Kahvaltı için geldik lezzetler inanılmaz güzel o kadar doluydu ki kalabalık bir masa olarak bitiremedik bile. Hizmet çok iyi. Mekanın manzarasına diyecek yok zaten. Tertemiz ve ahşap konseptli. İçeride yanan şömine de Mekanı daha da güzelleştiriyor 🙏 Ellerinize sağlık ❤️
Kahvaltı ortalama, mekan güzel. Çalışanlar ilgili değil, ıslak mendili 20'li pakette verip geri almaya geldiler :)
Mekanın dizaynı ve sıcaklığı çok güzel . Her ürün oldukça lezzetli. Sıcak ürün seçeneği genis . çok severek geldiğimiz bir yer. Nezih bir aile işletmesi her defasında aynı titizlik ve kaliteye şahit oluyoruz. Elinize sağlık .
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.