Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Dışardan gelen bir öğrenci olarak merak ettiğimiz konuları murat beye sorduk ilgi ve alakaları sağolsunlar çok iyi nargileleri çarşambadaki en iyisi manzarası da güzel tavsiye ederiz
Yeşilırmak kenarında yürüyüş yolu üzerinde bir mekan. Nargile içmek isteyen bir misafir vardı burayı bulduk. Nargile içilen bölüm naylonlarla çevrili ayrı bir bölüm; pek güzel sayılmaz. İçeri kısımda aileler ve insanlar demlik çay içiyorlardı kuruyemis ile. Nargile bölümünde birileri doğum günü kutlamıştı; biz de balonları aksesuar yapıp kendimiz de bir kutlama yaptık erkenden:))
Yeşilırmak manzaralı, kahvaltısı efsane ve fiyat olarak çok uygun. İki kişilik kahvaltıyla 4 kişi doyar ve çok lezzetli. Gürültü de yok, kahvaltı yaptığım mekanların arasında ilk üçe kesinlikle girer.
Mekanın konumu ve manzarası güzel fakat trileçe istedik sütü baya eksikti tadı da kötüydü. Geri verdiğimizde hesaptan düştüler o anlamda sorun yaşamadık ama sipariş vermeyin derim. Ek olarak demlik çay aldık fakat poşet çay ile demlenmiş.. burada da bir kırıklık yaşadık :( Not: gittiyseniz magnolia tadı güzel, sipariş verebilirsiniz
Dükkan sahibi çok kibar ve nazih bir beyefendi yanındaki çalısma arkadasları,personeler cok iyi yiyeceklerini denemedim ama cayı güzeldi yolunuz Samsun/Çarşambaya düserse "MARNERO CAFE RESTORAN"bir uğrayın. Ben çok memnun kaldım😊
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.