Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
mekan şahane, yemekler ise ortalama ama doyurucu. fiyat performans diyebiliriz. yalnız söylemeden edemeyeceğim, keşke mekandaki bitkiler canlı olsaydı…
Tavuk wrap ve barbekülü pizza yeme fırsatım oldu. Lezzet anlamında farklı bir tat beklemeyin. Malzemeler ve kullanılan ürünler taze fakat sıradan seçilmiş ürünler. Güzel bir sahil yürüyüşünden sonra güzel bir manzara, keyifli bir dinlenme ve doyurucu bir yemek isterseniz kesinlikle tavsiye edebilirim. Verilen hizmet gayet mutlu ediciydi. Bu sebepten ötürü çalışanlara teşekkürler.
Deniz sefasıyla sohbet ve yemek tercihi için güzel bir yer. Tüm yiyecekler harika görünüyordu çay bile tam deminde... Tuvaletlere çok önem verilmiş🌟 Alkolsüz mekan ise tercihiniz denemelisiniz
Annemin memleketi olan Hereke'nin sahilde ki harika mekanı. Daha önce kebapların da olduğu menü yenilenmiş ve daha çok cafe tarzı olmuş. Hamburger, pizza,wrapların olduğu bir öenü olmuş. Bence harika olmuş.
Yoldan geçerken uğradık tesadüfen seçtik. İyi ki de seçmişiz.Kahvaltı tabağı aldık fazlasıyla doyurucu ve lezzetli idi. Teşekkür ederiz
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.