Manzara Restaurant
Geri
Türk restoranı

Manzara Restaurant

Merkez 3.9 (2769) ~60 dk
Turkish Restaurant
Rest Stop
Event Venue
Sports Complex
Sports Activity Location
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Manzara Restaurant 2
Manzara Restaurant 3
Manzara Restaurant 4
Manzara Restaurant 5
Çanakkale - İzmir Karayolu 17. Km, Merkez, 17060 Erenköy/Çanakkale Merkez/Çanakkale
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

M
Melike Güven
4 ay önce

Maalesef hayal kırıklığına uğradık cağ iskender yedik fakat buz gibiydi. Bir yemekte kıl çıkması, 1000 defada 1 denk gelebilir. Sonuçta hizmet sektörüdür ve kasıtlı yapılmamış olabilir, buna bile anlayış gösteririm. Ama bir iskenderin soğuk servis edilmesi kabul edilemez bir davranıştır ve yanlışlıkla açıklanamaz. Müşteriye "bir daha gelmeyin" demektir. Biz bu mekana sürekli geliriz, daha doğrusu gelirdik, ufak tefek olumsuzluklar her yerde olabilir, bunlar sorun değil, sorun da etmeyiz. Fakat bugün eşimle karşılaştığımız soğuk cağ iskenderden sonra bir daha asla buraya adım atmam ve tavsiye de etmiyorum. Yazık, müşteriye bu hizmeti mi layık görüyorsunuz? Ayıp bir şey...

H
Hak Kan
2 ay önce

Çanakkale'de yılların esnafı hizmet kaliteli geç kahvaltı için gittim bir çok yerden daha lezzetli kaliteli ve doyurucu, özellikle fırında kaşarlı pide ekmeği, puf ekmeği, vs çok 👌 fiyatların hakkını veriyor. Personel ilgi alaka çok iyi tüm çalışanlara teşekkür ediyorum.

B
Büşra Çorum
bir ay önce

Kuş sesleri arasında harika bir ortam ve ambiyasta kahvaltı yaptık. Kahvaltıda ki her ürün çok lezzetliydi. İğde ağacının kokusu ile beraber kuş sesleri arasında kahvaltı yaptık. Personel çok ilgili. İlgilerinden dolayı kendilerine teşekkür ederiz. Bir sonra ki tatil maceramız da kesinlikle uğrayacağız.

Ü
Ümit
bir ay önce

Serpme kahvaltı yedik ortam manzara ve tabiki yiyecekler çok güzeldi Çanakkale’den İzmir tarafına giderken gördük tavsiye ediyorum.

M
Murat
4 ay önce

Okumadan gitmeyin. Yolda telefonla arayıp cağ kebabının kalıp kalmadığını sordum. 1 saat içinde gelirseniz var, fazlasında risk var dedi. 10-15 dakika içinde gittik. İçeri girince hangi masa rezerve, hangisi değil anlayamıyorsunuz ve ayakta öylece bekliyorsunuz. Gelip kimse yer göstermiyor. Adam masayı silmeye geldi, ıpıslak bırakıp gitti. Kurulama yok, onu biz yaptık. Kız masaya ekmek getiriyor, ekmek düşüyor, kız alıp tabağa geri koyuyor. Cağ kebabı siparişi verdik, cağ kebabı kalmamış. Bir şişe su alarak kalktık ve kasaya yöneldik. Mutfakta kadın çıplak elleriyle servis tabağına salata malzemeleri koyuyordu. Eldiven, maşa hiçbir şey yok. Ve sonra aynı kadın kasaya da bakıyor. Kadına saygılı bir üslup ile, sizinle mi konuşmuştuk, 1 saate gelirseniz var dediniz, yokmuş dedik. Niye bilerek yapmışım gibi konuşuyorsunuz dedi. Sadece 5 dakika içinde yaşadıklarımız bunlar. İnsan sağlığıyla oynuyorlar. Çıplak el ile tabağa salata koyulan yerde, yorumlarda yazılan salataların çamurlu olduğunun nedenini anlayabiliyorum. Cağ kebabının kalmaması en hayırlısı olmuş bizim için

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.