Manzara Davet
Geri
point of interest

Manzara Davet

Kemal Sunal Cd. No:78 4.6 (193) ~45 dk
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Manzara Davet 2
Manzara Davet 3
Manzara Davet 4
Manzara Davet 5
Denizköşkler, Kemal Sunal Cd. No:78, 34315 Avcılar/İstanbul
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

Y
Yonca
4 ay önce

Nişan Organizasyonu Genel Değerlendirmem 06.02.2026 tarihinde 200 kişilik, yemekli nişan organizasyonumuzu burada gerçekleştirdik. Baştan sona çok profesyonel ve keyifli bir süreç yaşadık. Nişan Öncesi Süreç: Nişandan yaklaşık bir hafta önce Hakan Bey tarafından arandık. Genel bilgilendirmeleri net ve anlaşılır bir şekilde paylaştı, aklımıza takılan tüm soruları sabırla yanıtladı. Müzik için ayrıca aranarak detaylı bir görüşme yapıldı. Tavsiyeler oldukça yol göstericiydi ve bu süreç bize güven verdi. Nişan Günü Organizasyonu: Nişan günü son derece rahattım. Gün sonunda fiziksel ya da zihinsel bir yorgunluk hissetmedim çünkü organizasyonla ilgili düşünmem gereken hiçbir detay yoktu. Hakan Bey ve ekibi tüm süreci kusursuz bir şekilde yönetti. Sürekli yanımızdalardı ve yönlendirmeleri sayesinde nişan adeta su gibi akıp gitti. Bir göz temasıyla ihtiyaçlarımızı fark etmeleri gerçekten etkileyiciydi. Ne düşündüğümüzü biliyor gibiydiler. Tecrübelerini çok net hissettik ve her zaman bizim iyi olmamızı önceliklendirdiler. Yemeğimizden içeceğimize, çaydan kahveye kadar her detay düşünülmüştü. Müzik: Müzikle Ravza Hanım ilgilendi. Kendisi oldukça ilgiliydi ve önerileri yerindeydi. Genel olarak güzel bir süreçti. Ancak müziklerin, ortamın enerjisine göre biraz daha esnek şekillendirilebileceğini düşünüyorum. Listeye bağlı kalındı; anlık atmosfer dikkate alınarak daha dinamik ayarlamalar yapılabilirdi. Fotoğraf: Fotoğraf ekibine bayıldık. Gün boyunca en sık gördüğümüz kişiler oldular. Her anımızı yakaladılar. Bir bakışla, istediğimiz kişilerle hemen fotoğraf çekimimizi organize ettiler. Misafirler gelmeden önce yapılan çekimde her pozla ayrı ayrı ilgilendiler. Son derece nazik, güler yüzlü ve enerjileri çok güzeldi. Mekan: Mekan atmosfer olarak çok şık ve ferah. Sahile nazır olması ayrı bir güzellik katıyor. İç düzenlemesi, masa yerleşimleri ve servis sunumu oldukça özenliydi. Lavabolar ve mescit tertemizdi. Ayrı bir isteme odasının bulunması büyük avantaj; misafirler salondayken istememizi rahatlıkla gerçekleştirdik. Gelin odası ise ferah, şık ve oldukça konforluydu; içindeki lavabo da çok temizdi. Yemek: Etli menü tercih etmiştik ve açıkçası biraz tedirgindik. Ancak yemekler çok lezzetliydi ve sıcak servis edildi. Et, patates püresi, salata ve börek porsiyonları oldukça doyurucuydu. Dışarıda yemek yemeyen bir arkadaşım bile yemeğini bitirdi. Pasta ve portakal dilimi şeklinde tatlı ikramı yapıldı. İçecekler her masada bolca mevcuttu. Çalışanlar: Tüm çalışanlar işlerini severek yapıyordu. Güler yüzlüydüler ve asla yorulmamıza izin vermediler. Yemek servisleri, misafirlerle iletişimleri ve genel ilgileri son derece olumluydu. Her şeyin istediğimiz gibi olması için gerçekten çaba gösterdiler. Ulaşım: Şükrübey durağından yaklaşık 15 dakikalık yürüyüş mesafesinde. 90 araçlık otopark mevcut ve vale hizmeti de bulunuyor. Genel olarak, profesyonellik, ilgi ve kalite açısından gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bir organizasyon oldu.

B
Büşra DEMİR
2 ay önce

Kelimelerin kifayetsiz kaldığı bir gün yaşattıkları için Manzara Davet ailesine çok teşekkür ederiz. Başta Hakan Bey olmak üzere istediğimiz bir şey var mı diye gözümüzün içine bakan ve ismini heyecandan sormayı unuttuğum ama bana elleriyle kahve getiren o ablaya da teşekkürü bir borç bilirim. Evimizde gibi hissettik ve her şeye bayıldık. Süslemeler ve dekor harikaydı misafirlerimiz çatı katında da rahatça oturabildi. Kalabalık bir organizasyon yapacaksanız kesinlikle tavsiye ederim. Fotoğraflarımızı Bayram Beye teslim ettik ve enfes bir iş çıkardı. O güne tekrar gitsem yine burada nişan yapardım. Herkese önereceğim. Dj Ravza Hanım her detayla ilgilendi ve tüm isteklerimizi hevesle dinledi. Ekip harika olunca işte bi o kadar harika oldu.

E
Esma Cankurt
9 ay önce

Öncelikle Manzara davet ailesi olarak oradaki çalışanlar sizleri çok güzel karşılıyor Garson şefi ve yardımcısı duygu hanım çok hanım hanım ve ilgililer misafirlerimize kadar nazik olup her istekleri karşılandı, organizasyon ekibim Canım Zeynep başta olmak üzere nedime ekibi bir gelini hissettirebileceği en güzel şekilde prenses gibi hissettirdiler kıyafet değişimimden ayakkabıma kadar giydiriip her anı özel kıldılar hepsinin emeğine sağlık. Fotoğraf ekibinden Sinem hanım en güzel karelerle kına boyunca sürekli beni kadrajına alarak en güzel anlarımı yakaladı yüm misafirlerimi kırmadan sürekli çekti çok teşekkür ederim ve Hakan bey fotoğraf ekibinden ilgisi için çok teşekkürler. ♥️♥️❤️

B
Büşra Gültat
5 ay önce

24 Ocak 2026 tarihinde öğlen saatlerinde nişanımızı Manzara Davet mekanında yaptık. Nişan mekanı araştırırken deneyimlere ve yorumlara çok fazla ihtiyaç duyulduğunu bildiğimden ek olarak da en özel günümüzde bu kadar harika bir deneyim yaşamışken hemen yorum yapmak istedim. 1. Öncelikle iç mekan tasarımı olarak diğer davet evlerinden belirgin derecede şıklık farkı var. Bu dönemde çok fazla davet mekanı gezmiş biri olarak ışıklandırmaları, masa ve sandalye kalite-düzenleri, süsleme kaliteleri, ışıklandırmalar, özellikle temizlik olarak harika bir mekan. Gelin odası, mescitler, teras kattaki kafe misafirler için çok kolaylık sağlıyor. 2. Nişan günümüzde 1 saat öncesi fotoğraf çekimi için mekana geldik. Fotoğrafçılar hazır bir şekilde bizi bekliyorlardı. Fotoğraf konusunda beklentisi çok yüksek birisi olduğumdan hayal kırıklığına uğramaktan çok korkuyordum ancak çekimler hayallerimin ötesinde kalitede geldiler. Beğendiğimiz her pozu birebir çekmeye ve pozlar konusunda yönlendirme yapmaya çok özen gösterdiler. Çok güleryüzlüydüler sanki yakın arkadaşlarımızla çekim yapıyormuşuz gibi keyif aldık. İsteklerimizden dolayı bize asla rahatsız hissettirmediler. 🙏🙏 3. Mekanın ikram tabağına ek olarak ekleme yapmak istediğimizi anlaşma günü planlamıştık. Ancak davet günü planlanandan çok daha fazla ikram davet evine ek olarak eklendi. İşletme bu durumu asla sorun yapmadı, güleryüzlü bir tavırla tabakları hazırladılar. Tabağın daha güzel görünmesi için çözüm önerilerinde bulundular. Mutfak ekibi çok ama çok tatlıydı, gelin ve damat olarak bizim bile yemek yiyip yemediğimizi kontrol ettiler :) Anne babamız unutmuşken bizim için tabak hazırladılar 😂 Garsonlar ise çok güleryüzlüydü, misafirlerin tüm isteklerini içtenlikle karşıladılar. 4. Nişan günü mekana geldiğimizde hediyeliklerimizi özenle tabaklara yerleştirdiler, ayna yazılarını planladılar. İsteme alanını harika bir düzen ile hazırladılar. Müzikler tam istediğimiz gibi, istediğimiz anlarda çalındı. En ufak bir aksama olmadı. 5. Deneyimlerimizin son maddesini ise mekan şefi Hakan Bey için yazmak istiyorum. Nişan günümüzün başından sonuna kadar hatta ve hatta mekanı tuttuğumuz andan itibaren çok büyük bir içtenlikle ve ilgiyle yanımızda oldu. Tüm isteklerimizi karşılamak için elinden gelenin ötesinde çaba gösterdi. Çalışma mottosunun “Bugün gelin ve damatın en özel günü, onların mutlu olacağı şekilde olmalı” olduğunu her anında bize gösterdi. Misafirlerimizin bile dikkatini çekecek bir yönetim ve ev sahipliği yaptı. Bir sorun çıkarsa Hakan Bey halleder güvenini bizde oluşturdu. Normalde yorum yapan biri değilimdir ancak en mutlu ve özel günümde bu kadar kusursuz bir deneyim yaşamış olmanın teşekkürünü etmek ve mekan arayışında olan çiftler için gözü kapalı tercih edecekleri bir mekan önermek istedim. Her şey için teşekkür ederiz. 🙏

G
GÖZDE AKPİNAR
6 ay önce

29.11.2025 tarihinde nişan merasimim vardi. İlk Görüşmeye gittiğimiz günden itibaren işletme sahibi uğur bey çok yardımcı oldu. 300 kişilik organizasyonu profesyonel şekilde gerçekteştirdiler. Mekanın anlaşmalı olan fotograf ekibi olsun şef olan hakan bey olsun diğer hizmet personelleri olsun çok yardımcı oldular. Hava durumundan kaynaklı ve gündüz başka bir organizasyon olmadığı için erken gidip orda hazırlanma durumum oldu ve güleryüzlülük ve ilgi ile ağırladılar bizi. Misafirlerimize sunulan ikramlıklar memnun kalındı yeterliydi gayette ve lezzetliydi. Otopark hizmeti de var mekanın kendisine ait misafirlerımız rahattlıkla araçlarını park ettiler ve misafirlerimiz biz mekandan çok memnun ayrıldık gün sonunda kendileri yorgunluklarımızdan sebep türk kahvesi ikrami bile sundular. Çok teşekkür ederim Manzara Davet ailesine...

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.