Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Konum olarak çok güzel ancak hizmet olarak yetersiz. Bayramda geldik açık olmasına ve manzarasına çok sevindik ancak ilgilenen beyfendi çok enerjisizdi ne istesek surat astı sürekli üfledi püfledi bir şey istemeye çekindik istedik çözüm aradık bulamadık kalkalım dedik ancak taa buraya geldik olmaz dedik yedik. Gözlemeyi önceden hazırlamışlar buzluğa koymuşlar üstü sıcak altı buzluydu ses etmedik ama biraz daha güler yüzlü biraz güzel olabilirdi bunlar küçük şeyler ama çeşit çeşit insanlarız hepimizin derdi var şurada tatile geldik güler yüz bir bayramda çok olmamalı yine de açık olduğunuz için manzaraya yaptığınız için teşekkürler
Müşterilerin karşılanması güler yüz samimi aile ortamı ilgi alaka gerçekten çok güzeldi rize'ye geldiyseniz mutlaka manzara cafeye gitmelisiniz 👍 fiyatı kesinlikle çok uygun
Herşey çok güzeldi kahvaltı menüsü olsun manzara yönünden olsun çok iyiydi fiyatları makul ama yolu biraz yokuşlu dikkatli gelelim
Bu seneki Rize gezimiz esnasında, kuzenim ve çocuklarla beraber dağbaşını ziyarete gittik. Düzce'de dolaşıp fotoğraf çektirdikten sonra bu mekanda bir şeyler yemeye karar verdik. Hafta içi olmasından dolayı içerisi gayet sakindi. Karşılama güler yüzlü ve samimi idi. Menüden siparişlerimizi verdik. Fazla bekletilmeden getirdiler. Yemekleri gayet güzel ve lezzetliydi. Özellikle Pepeçura'sını denemenizi tavsiye ederim. Manzarasını zaten söylemiyorum. Verdiğiniz ücretin yarısı manzara içindir emin olun. Dağ başına geldiğinizde muhakkak ki uğramanızı tavsiye ederim.
Pepexura yemezseniz pişman olursunuz rizeye hekim yolu zorlu çayı güzel
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.