Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Sakarya üniversitesi kampüsü içinde bulunuyor kafenin önünde manzara o kadar da net görünmüyor eylenceli bir yer değil etrafı o kadar da temiz ve güzel değil bu durum ise kampüs'ün temizliği ve bakımı ile ilgili bildiğiniz okul veya hastahane kantini gibi; sakin bir yer isteyenler için güzel ama sevgiliniz ile gidilecek iyi bir yer değil.
Mekan guzel, kahvalti leziz, cay tadinda, mekan menzara
Çalıçanlar ilgisiz, bir "afiyet olsun"u bile çok görüyorlar. Genelde yiyecek bir şey sipariş ettiğimde elime ulaşması çok uzun sürüyor. İç kısım fazla müzikten dolayı fazla gürültülü. Belki bir 10-15 dakikalığına tavla oynayıp kafa dağıtmak için uğrarım yılda birkaç kez.
Oturma alanının kısıtlı olması ve plastik sandalyelerde oturuyor olmanız kötü. Manzarası ve sakinliği ise güzel.
Aksam kafe kapandiktan sonra da gidip oturulabilecek kampus icindeki guzel manzaralı yerlerden birisi.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.