Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
O kadar yol gitmeye değmez. Açık deniz, sürekli dalga, pis plaj, hafta sonları çok kalabalık. Çardaklar gece kalanlar tarafından yatma amaçlı işgal ediliyor. Kamyon kasalarında, araç içlerinde geceleyen insanlar. Sosyal aktivite olarak sadece bir lunapark.
Boğaz terminale yürüyerek maç 20 dakika .Biz gittiğimizde fazla dalgalı ve yosundan geçilmiyordu. Fazlasıyla kalabalıktı. Ücretsiz şezlong ve şemsiyeler bulunuyor ama kapabilene. Çevrede uygun fiyata şemsiye kiralama hizmeti bulunuyor. Lavabolar yakın fakat ücretli ve hijyenik değil. Soyunma kabininin kapısı kilitlenmiyor. Kumsalı fena değildi. Gideceğiniz gün rüzgar olmamasina dikkat edin. Boğazda da gece yürüyüşü yapılacak yerler bulunuyor.
Hava rüzgarli olmasına rağmen Malkara plajında dalgakıran olduğu için denizi güzel biraz yosunlu ama güzel araba koyulan park yeri sahile çok yakın ayrıca karavanlada gelebilirsiniz çadırda kurulmaya müsait ailecek gelinecek güzel bir yer tavsiye ederim
100 km yol gelmeye değmez deniz aşırı derecede yosunlu ve çöplü, duş yok 4 tane soyunma kabini var . Çadırcı çingeneler var tavsiye etmiyorum ,sadece gelirken ağaçlı yeşillik yollari güzel.
Arkanız orman yeşillik, önünüz masmavi deniz. Yürüyüş yolu, kumsalı ve denizi ile piknik yapmak, denize girmek icin tercih edilen bir sahil. Binaların çok katlı olmaması da hoş. Sahil boyunca cafe olarakta tercih edilecek bir iki mekan mevcut. Özellikle yaz aylarında meteor yağmurunu izlemek için düzenlenen organizasyona da mutlaka katılın derim.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.