Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Tuzlada gidilebilecek ender yerlerden biri. Kahvaltı dünya mutfağı, kahve tatlılarda kaliteli, mekan dizaynı ve atmosfer olarak son derece başarılı bir yer. Son geldiğimde tavuklu wrap aldım arkadaşlarla beraber de sık sık geliriz.
Hayatımda yediğim en iyi suflelerden biriydi! Dışı hafif çıtır, içi akış akış tam kıvamındaydı 😍 Çikolata oranı ne bayıyor ne eksik kalıyor, tam kararında. Sıcak sıcak servis edilmesi de ayrı bir detay. Mekânın sıcak ve samimi atmosferi insanı gerçekten iyi hissettiriyor, tatlı keyfi yaparken kendini evinde gibi hissediyorsun. Ben sufleye bayıldım, arkadaşlarım waffle ve profiterol söyledi, onlar da lezzetine hayran kaldı. Masadan herkes mutlu kalktı diyebilirim 🥳 Ve çayı… gerçekten muhteşemdi! Bardak bardak içesi geliyor insanın ☕️✨ Sırf bu tatlılar, o güzel ortam ve o enfes çay için tekrar gelinir!
Luz bono coffeye ilk dışardan bakıldığında pahalı bir mekan gibi duruyor ama içine girdiğinizde ambiyansi ayrı hizmet ayrı güzel. Fiyatlar da çok makul. Kahveyle arası olmayan ben arkadaşımın önerisi ile kahve içtim efsaneydii. Herkese tavsiye ederim.
Yeni açılmış bir mekân olmasına rağmen ambiyansı ve hizmet kalitesiyle beni gerçekten çok etkiledi. İç dizaynı özellikle bohem tarzı sevenler için oldukça şık, sıcak ve keyifli bir atmosfere sahip. Çalışanların ilgisi ise ayrı bir övgüyü hak ediyor; güler yüzlü, nazik ve misafirlerle yakından ilgileniyorlar. Hizmet anlayışları kesinlikle takdiri hak ediyor. Biz, Pizza bono ve Oreo Nutellalı Cheesecake denedik. Her ikisi de lezzet olarak beklentimizin üzerinde, oldukça başarılıydı. Hem yemek bölümü hem de tatlı kısmında mutfakta çok iyi bir ekip olduğu belli oluyor. Kesinlikle yolunuz düşerse uğramanızı ve deneyimlemenizi tavsiye ederim. 🍽✨
Yaptıkları Bono Burgerleri malzeme açısından oldukça bol ve kaliteliydi. Fiyat / Performans bir kafe, Tuzla'da böyle bir yerin olması gerekiyordu. Bir kahve gurmesi olarak kahveyi de oldukça başarılı buldum. Menüleri zengin, konumu da kolay ulaşılabilir. Serpme kahvaltı da varmış hafta sonu denemek için tekrar geleceğim tavsiye ederim.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.