Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
İçmeye gelenler olmasa güzel bir yer ama şuan olduğu hal berbat geceleri tekinsiz oluyor
İçmeye gelenler var ortamı çok güzel değil açıkçası ve çadır için uygun değil karavan belki ama ortamı bizim hoşumuza gitmedi
Burası plaj değil, denize girme gibi bir fikirle gelmeyin. 1970-80'lerde Bandırma'nın halk plajıydı lakin bakımsızlık ve ilgisizlikten atıl kaldı. Bölgede içmeye gelenler çok, hemen yanında düğün salonu ve saha bulunduğundan da sahil hissiyatı oluşturmuyor.
Tatile geldim ankaradan çanakkale den bandırmaya geçelim dedik arkadaşlarla serinlemek için en yakın plaj bu diyip gittik gitmez olaydık belediye bu kadar mı ilgisiz olur çöplük götürüyor içen insanlar mı dersiniz rezalet bir yer…
Bakımsız bir plaj. Bandırma Belediyesinin çok büyük bir ayıbı. Yani plajı elden geçirmek ve tesis haline getirmek çok mu zor.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.