Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Tamm bir tırcı mekanı, ee tırcıların gittiği yerler güzel olur derler:) İmalatçıdan dönerken tamamen şans eseri bulduğum ve yakın olduğu için gittiğim lokanta. Bir kere lokantanın önü zaten tırlarla dolu. Aynı şekilde lokantanın içerisi de kalabalık. Usta hemen gözünün önünde pişiriyor etleri.Çorbası, sulu yemeği baya çeşidi var. Ben az tavuk suyu az bulgur ve az da mantar söyledim. Merak ettiğim için de köfte siparişi verdim. Valla tavuk suyunun rengi koyuydu, başta bir korktum ama sonra tadınca oldukça lezzetli geldi. Mantar ve bulgur da öyleydi. Köfte de yumuşak ve lezzetliydi. Hizmet ve servis de gayet başarılıydı. Zaten bu tür yerlerin en iyi özelliği bence ucuzluğu. Çok pahalı diye yorumlar okudum ama ben bu saydıklarımın hepsine 680 tl verdim (ayran dahil) O yüzden genel olarak tavsiye ediyorum ya.mükemmel değil ama gidildiğinde de asla pişman etmez
Ben böyle fena bir işletme görmedim.Bu tur işletmeler yüzünden tüm ülke kilo aldı.Kardeşim kemalpaşa diyorsun abi üzerine kaymak döşeyem mi diyor.1 porsiyon karışık pide diyorsun.2 kişilik pide geliyor.Az çorba diyon tabak nerdeyse dolu geliyor.Hiç memnun kalmadım bu işletmeye giren 3 kilo alır.Bide lezzetli nasıl yedim yuttum bilmiyorum,kalan pideleride paket yaptırdık.Valla muazzam mekan.Süt helvası felanda çok kötü yedikçe yiyesi geliyor insanın,sakın diyet felan yaparken gelmeyin buraya.Zaten kamyoncuların durduğu bi yer olduğundan anlarsınız lezzetin olduğunu.Ellerine sağlık sayelerinde güzel doyduk buğünde.Fiyatlar ürünlerin kalitesine göre makul.
Ailecek gittik köfteleri tavukları gizledi. Kendileri kesip pişiriyor. Aile salonu vardı. Pide istiycektim ama pazar diye fırın açmıyorlarmış malesef. Çok isteyen olursa açıyorlar galiba. Fiyatları gayet normal. Köfteleri mükemmel o lüks bilinen köftecilerden bile çok kat kat daha iyi. Tavuk şiş istettik bı benim ki çok yoğurt sosuna bandırlımıştı ama olsun gayet her şey iyi. Buranın ünlenmesi lazım kolay kolay bir yer beğenmem ama burası gayet iyiydi. 👌🏻👌🏻👌🏻
Eşim ile Bandırma'da istanbula dönüş yolunda yemek için uğradık. Yorumlar güzeldi acaba doğru mudur diye gözlemledim. Hizmetten lezzete çok güzeldi herşey. Fiyatları oldukça makul. Bizim soylediklerimiz mercimek ve kelle paça çorbası adana porsiyon ve köfte porsiyon ve sağlamdı. Bunun yanında iki su salata acı ezme Rus salatası acı biber ve pide ekmeleri ortaya geldi. 400 TL ödedik. Daha önceki yorumlarda dendiği gibi sadece ortaya gelenler bile doyuruyor insanı. Tır şoförlerinin uğrak noktası ama gayet aile için de uygun. Bize bahçede güzel yerleri olduguna ısrar etseler de çocuğumuz aracdaydi uyuyordu içeri göremedik. Güler yüz için teşekkürler.
Erdekten dönüşte yemek için uğradım. Puan ve yorumlara bakarak geldim. Gerçekten çok lezzetliydi her şey. Çorbalardan mercimek çorbasına bayıldım. Tek eksi diyebilecegim yönü dış görünüşünun bir albenisi yok. Girerken tereddute düştüm ama yemek lezzetleri harika.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.