Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Mekanı tesadüfen yol üstünde kahvaltı yapılacak bir yer ararken bulduk. Osmangazi köprüsüne çok yakın, burası tepede mükemmel manzarası, hızlı servisi ve kaliteli kahvaltısı ile her zamam tercih edeceğimiz bir mekan olacak. Kahvaltı köy kahvaltısı değil belki ama sıcacık ve lezzetli ürünler ile hazırlanmıştı. Bizim beklentimizi fazlasıyla karşıladı. Yan taraftaki manzaralı park da çocuklar için harika oldu. Tekrar geliriz ve sevdiklerimize tavsiye ederiz.
Pazar kahvaltısı için tercih ailecek ettiğimiz bir mekan personelleri gayet güler yüzlü sıcak bir ortam büyük bi artı verdiğim dipnotum ekmeklerini kendilerinin yapması ve bi o kadarda lezzetli olması herşey için teşekkürler
Konum olarak uzak ama manzarası ve yazın sıcağında serin kışın sobalı kapalı alanda sıcak güzel dekorlu ve peyzajlı bir mekan . Kahveleri için aynı derecede güzel bir yorum yapamayacağım , buzlu kahve siparişiniz kahve bardağının dibindeki iki parmak şurup ile beraber geliyor ve kahveyi bitirene kadar karıştırmanız gerekiyor . Konum olarak uzak olduğunuzu belirttim bulması zor demedim . Barista çalışanlarınıza teşekkür etmek yerine soğuk kahve yapılırken önce şurup ile kahve sıcakken karıştırılıp ardından buz eklenmesini öğretirseniz ilerde sizi tercih edecek müşteriler için daha lezzetli kahveler sunabilirsiniz ayrıca yapılan yorumlara " kötüleme " olarak bakarsanız bir arpa boyu yol kat edemezsiniz . Yorumlar kısmı sizin emeğinizi müşteri olarak tecrübe edip size objektif çıkarımlar sunduğumuz sizin hizmetinizi puanladığımız bir yer . Benim adıma verilen hizmetin yeterli olup olmadığına karar vermek yerine aldığım hizmetten nasıl daha fazlasını alabileceğime kafa yormanız gerekir . "(not) karıştırmadığınız taktirde dibinde kalır bilginize " kahveyi bana verdiğinizde kahvenin tamamlanmış olması gerekiyor ayrıca madem tamamlanmamış bir kahve teslim etmek sizin için problem değil , yanında kaşık gönderin . Normalde tekrar tekrar geleceğim güzel bir mekandı fakat tutumunuzun acemiliği ve aşağılayıcılığı sayesinde bir daha gelmeyeceğim .
Ailemle gittim iftar menüleri muhtesemdi ortamın sizcakligi köprü manzarası şöminede yanan odun en önemlisi garson arkdaslarin ilgi ve alakası çok güzeldi teşekkür ederim işletmenin sahipleride çok ilgili aileniz ile birlikte gönül rahatlığı ile gidebileceğiniz bir işletme otopark sorunu yok siparişler hızlı geliyor ve tatlilarida muhtesem .
Manzarasıyla insanın içini açan, huzurlu bir atmosferi olan çok keyifli bir mekan. Özellikle kahvaltısı hem lezzet hem sunum açısından gerçekten başarılıydı. Ürünler taze, porsiyonlar yeterli ve çalışanlar oldukça ilgiliydi. Uzun zamandır bu kadar keyifle kahvaltı yaptığım bir yer olmamıştı. Güzel manzara eşliğinde sakin ve kaliteli vakit geçirmek isteyenler için kesinlikle tavsiye ederim.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.