Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Çok estetik havadar ve güzel bir mekan hizmet lezzet olanar mükemmel aile ortami ile gelinebilecek ezih bir mekan personel arkadaşların ilgi alakasi en ust seviyede kahvaltisi eşsiz gelecek kişilerin beklentisini karşilayan bir yer
mekanın tüm dizaynı mükemmel hesaplanmış bu konuda işletme sahibesi ebru otyakmaz hanımefendiye emeklerinden dolayı teşekkür ederim bizler istanbuldan buradaki lezzetler için her hafta geliyoruz ve çok memnunuz herkese ısrarla tavsiye ediyorum eminim sizlerde çok seveceğiniz aile ve gençliğe hitap eden nezih bir mekan ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Arkadaşlarımla kahvaltı yapmaya gelmiştik. Dolu dolu bir masaydı başta gözlerimiz doydu zaten. 🤩Ekstra taleplerimiz hızlıca karşılandı. Personeller çok ilgiliydi ve güler yüzlüydü. Ürünler ve servis kaliteliydi kahvelerini de çok beğendiğim bir mekan. Şık bir dekorasyonu var. Herkese tavsiye ederim
Mekan atmosferi güzel fakat. Dumansız alanı az. içerisi sadece küçük bir alan diğer alanlarda hep sigara kullanılıyor. Tatlı kahve için tercih ettik. Hizmet iyi sunumları güzel. Machayı sevemedim hindistan cevizli söyledim ama hiç hissetmedim. Dubai browni ve sebastian sipariş ettik ikiside güzeldi.
Biz çok beğendik her zaman geldiğim bir mekan herşey yine harikaydı teşekkürler laurence ailesi
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.