Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Tam bir aile ortamı ekonomik fiyat güleryüzlü hizmet işletme sahibine çok teşekkür ederiz nargilesini şiddetle tavsiye ederim
Konseptiyle büyüleyen,ortamın sıcaklığıyla müşterileri bağımlı eden harika bir ortam
Geçtekten çok nezih çok güzel düşünülmüş yer Emeği geçen herkesin eline sağlık fiyatlar çok uygun. öğrenci dostu
Şehrin merkezinde olmasına rağmen gürültüden uzak, çok nezih bir işletme. Çalışanlar çok güler yüzlü ve ilgili. Tavsiye edilecek kalitede.
Atmosfer çok iyiydi, akşama doğru oturduk ateşin ortama kattığı enerji de çok güzeldi (bir iki tane daha eklenebilir) ama yemekler çok kötüydü tostların iç malzemesi az, yanında verilen patatesler yanmıştı ve menüde waffle yazıyordu önümüze mini pankekler üstüne muz/çilek kesilmiş ve sos dökülmüş şekilde geldi hadi waffle yapamadılar madem belirtin niye menüye o şekilde yazıyorsunuz? Pankeklerde yanmıştı çay iyiydi ona lafım yok. Kapalı alanda arkadaşlarınızla oynamalık oyunlar vardı megatown, okey vb. Kısacası ortam çok iyiydi ama yemekleri beğenemedik daha iyi olabilirdi.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.