Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Hafta içi ilk deneyimimi yaşadım. Teleferik için tekrar giderim. Tabiatını yorumlamaya lüzum yok, doğa her daym güzelliktir. Olumsuz tarafına gelince buradaki gerek yemek, gerek danışma tarafında görev alan personeli isteksiz ve ilgisiz bulduğumu paylaşmaktan çekince duymadan yazıyorum. Yoğun ve kalabalık zamanlarda hizmet personeline sağduyulu yaklaşmak gerekir, yorgunluk ve insan çeşitliliğinden gelen olumsuzluklar ruhen mod düşürebilir ama tabiri caizse in cip top oynarken çalışanların isteksiz ve ilgisiz kalmasın da geçerli bir sebep göremedim. Kofte ve sucuk ekmeklerin lezzetini fiyatıyla mukayese edince vasat diyorum. Öte yandan bu bölgeye ulasmak isteyenlere araçla yukarı çıkmaları için hic bi makul gerekçe görmüyorum. Girişte extrq para ödemek zorunda kalırsınız ayrıca yaptığınız benzin cabası... teleferikle makul bir ücretle çıkabilir ve giriş ücretinden de yırtabilirsiniz. Bence yiyeceğinizi yanınızda getirin. Abartmadan, makul miktar yiyecek getirmekte sıkıntı olmaz zannımca. Gene de bilgi almayı ihmal etmeyin.
Öncelikle girişte özellikle kışın etkinlik olunca büyük sıkıntı otopark yetersiz girişler duraksıyor çok fazla bekliyorsunuz. Küçük bir pist var. Yemek kafe alanı ve kamelyaların bulunduğu alan var. Girişler ücretli. Wc mevcut. Ulaşım olarak teleferik te mevcut derbent mevkinden kalkışlar var. Ondada yoğunluk söz konusu. Ya erken geleceksiniz yada iyi geceler organize olmak gerekiyor. Kar olmadığı zaman pist kapalı millet eğlence için orman kenarında kendi cabası ile birşeyler yapmaya çalışıyor fakat sıkıntılı ağaca yada başka birine çarpmamak mümkün değil. Sakin zaman denk getirip gelmek gerek mangal yakmak yasak. Herkes küçük tüple birşeyler yapmaya çalışıyor. Kamelyaları sitreçle kapatmışlar yer bulmak çok zor. Pazartesileri kapalı.
Belediye tebrik ediyorum Türkiye'nin en uzun teleferiği ile doğanın içinde eşsiz manzaralarla yukarıya çıkıyorsunuz çevre temizliği oturma alanlarının temizliği
Kuzuyayla Tabiat Parkı doğal güzelliği ve ormanıyla çok güzel bir yer. 20 Ocakta ziyarete gittik. Kar lastiğiniz yoksa jandarma kontrollerde girişe izin vermiyor. Güvenliğiniz açısından mutlaka kar lastiği olsun aracınızda. Belediye otobüsleri yaylaya kadar çıkıyor.
Kartepe’nin en tepesi Doğa sevenler için gezilebilecek güzel bir. Sadece teleferik yapabileceğiniz bir etkinlik var fazlasını da beklememek lazım
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.