Kütahya Kent Ormanı Piknik Alanı ve Yürüyüş Yolları
Geri
Doğa Koruma Alanı

Kütahya Kent Ormanı Piknik Alanı ve Yürüyüş Yolları

Hacıazizler 3.6 (486) ~60 dk
Nature Preserve
Park
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Kütahya Kent Ormanı Piknik Alanı ve Yürüyüş Yolları 2
Kütahya Kent Ormanı Piknik Alanı ve Yürüyüş Yolları 3
Kütahya Kent Ormanı Piknik Alanı ve Yürüyüş Yolları 4
Kütahya Kent Ormanı Piknik Alanı ve Yürüyüş Yolları 5
Hacıazizler, 43270 Kütahya Merkez/Kütahya
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

F
Fatih büyükkeskin
bir ay önce

Giriş ücretli ama sakinlik açısından ve yürüyüş yolu olduğundan gidilebilir bir yer piknik ve organizasyonlar için uygun açık havada temiz hoş bir orman

S
Serkan Davut
9 ay önce

Yol üstü geçerken haritalarda gördük. Namaz kılıp bi piknip yapıp yokumuza devam edelim dedik ama vaktimizde çöp oldu başka bi yerde tekrar durmamız lazım. Rezalet desek az olmaz giriş yolu değişik zaten direk kendini belli ediyor. Az yukarda harebe bi kulube savaştan çıkmış gibi yukarı doğru çıktıktan sonra sağda teras kafe diye bi yer var orda yukarı için 80₺ ücret ödüyorsunuz. Bişey var sanıp ödedik. Orman içleri pislik çöpler uçuşuyor yukarda meydana geldiğinizde düzlükte çardaklar var. İnsanlar yerde ateş yakmış hep etraf çer çöp ortada bi at binme alanı var hafta içi gittik kimse yok. Tuvalet arka tarafta leş gibi, mescit yok.475 kişi yorum yapmış ve 4 yıldız nesini beğendiniz buranın. Neden niçin hangi hizmet için 80₺ alıyorsunuz ?

h
hasan hüseyin bozkurt
3 hafta önce

5 yıldız yorum öne çıksın diye Yeri ve konumu güzel,bir işletmeye 49 yıllığına kiraya verildiği söyleniyor etrafta en ufak bir düzen yok her taraf pislik içinde tuvalet rezil tuvalet demeye bin şahit ister, su adeta yok gibi çöp konteynerleri yetersiz sanki bir hizmet varmış gibi girişte 150 lira alıyorlar insan bir misafirini götürmeye utanıyor

H
Halil Arslan
10 ay önce

Bu şekilde her yerin çöp olduğu bir yere giriş ücreti olarak 80 TL vermek kadar saçma bir şey yok.Tuvalet desen yok.Mescit desen yok.piknik yapacağız ama her yer pislik madem o kadar para alınıyor niye her yer pis

E
Emre KAÇAR
2 yıl önce

Girişlerin ücretli olmasına rağmen ormanın içerisi çöp dolu. Çöpleri doğaya bırakanların ayıbı ayrı burayı sözde işleten işletmenin hem ücret kesmesi hem de bakımsız bırakması ayrı ayıp. Tuvaletler berbat ötesi, mescit vs ihtiyaç için hiçbir şey yok. Yetersiz piknik masası da cabası. Ücret vermek mesele değil böyle pislik içinde bırakılması üzücü.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.