Kuş gözleme Kulesi
Geri
Turistik Yer

Kuş gözleme Kulesi

2HP7+5F 3.8 (78) ~45 dk
Turistik Yer
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Kuş gözleme Kulesi 2
Kuş gözleme Kulesi 3
Kuş gözleme Kulesi 4
Kuş gözleme Kulesi 5
Gölkent, 2HP7+5F, 54210 Ferizli/Sakarya
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

M
Metin KARAKAYA
2 ay önce

Malesef değeri bilinmeyen bir yer. Ulaşımı kolay yakındaki köyden alışveriş yapabilirsiniz. Yeşillik alan mevcut. Wc ler problemli. Kule tamamen yanmış ve tehlikeli durumda. Etrafta balık tutanlar var. Kıyıya biraz yaklaştım ve farklı noktalarda yılanlar vardı görmeden üzerine bastım hatta. Buarada bir güzel çalışma yapılıp kamelya wc ve oturma alanları yapılsa muhteşem alan olur. Adında yazdığı gibi kuş falan yok kulede yok diyebiliriz çalışma yapılmadan gidilmez bir yer tavsiye etmem. En azından aile olarak sıkıntı. Suya girmek deseniz tavsiye hiç etmem her taraf sazlık alan yok.

s
süleyman karapınar
7 ay önce

Beğenmeme sebebim böylesi güzel bir yer nasıl olurda bu halde bırakılır belediye gerekli olan özeni gösterip buranın dinlence yeri olmasını sağlayabilirdi olmuyorsa milli parklar ihaleye verebilirdi deniz bisikleti ve kano getirilip ziyaretçilere kiralanabilir gelir elde edilebilirdi çok yazık böylesi güzel yerler değerlendirilmiyor. Bu arada yollar çok kötü bilginiz olsun

O
Onur Akbaba
bir yıl önce

Kuş gözleme kulesine büyük bir beklenti ile gittim. Fakat, ne yazık ki ciddi eksikleri olan bir yer. Giriş kısmındaki yol oldukça kötü. Belediyenin buraya acil olarak el atması gerektiğini ve turizme uygun hale getirmesi gerektiğini düşünüyorum. Göl kenarında biraz kirlilikte vardı. Cafe kapalıydı sanırım resmi tatil olmasından ötürü. Gerçi tatil de açılmayacaksa ne zaman açılacak orası ayrı soru işareti. Bunlara ek olarak yol boyunca tabelaların daha sık konulması gerektiğini düşünüyorum. Umarım, gerçek potansiyeline kısa sürede gelir. Zira, güzel bir ortam mevcut.

s
serkan kilinc
3 hafta önce

Yer doğa olarak çok güzel ama bakımsız heryer çöp birde kuş gözetleme kulesi komple yanmış ve öyle kalmış onarılmamış

Ö
ÖMER FARUK YILDIZ
bir ay önce

Kuş gözlem kulesini yakmışlar. Belediyenin tekrar yapması gerek muhteşem bir yer. Kıymetini bilmeyenler ve bu yapıyı bozanları buraya almamak lazım.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.